خوزستان سرزمین نور و ایثار است


خوزستان سرزمین نور و ایثار است

اهواز- مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: جایگاه خوزستان بالاتر از آن چیزی است که به آن توجه شده و وظیفه همه، قدر داشتن آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام «سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و «آیت الله عباس کعبی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری که در حضور جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی خوزستان برگزار شد، تاکید کرد: اربعین حسینی به فضل خداوند متعال آغاز تحولات بزرگی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسائلی نظیر حرکت برنامه‌ای و راهبردی، دیدن افق‌های دور، برنامه‌ریزی دقیق از سوی حوزه‌های علمیه استان‌ها و شهرها، عنوان کرد: حوزه علمیه وقتی انقلابی است که بتواند به همه نیازها پاسخ بدهد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: تلاش کرده‌ایم در حد امکان اختیارات به استان‌ها سپرده شود و از طرفی سطح علمی نیز ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه خوزستان را واقعاً باید بزرگ بدانیم، تاکید کرد: ما به این استان آنچنان که وظیفه‌مان بود، توجه نکردیم و جایگاه خوزستان بالاتر از آن چیزی است که به آن توجه شده است.

آیت الله اعرافی ادامه داد: قدم‌هایی برای حوزه علمیه خوزستان برداشته شده اما آنچه که شایسته استان است خیلی بالاتر از این است چرا که خوزستان در دفاع مقدس چنان برکاتی را پیدا کرد که شاید در دنیا کمتر چنین برکاتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نقطه به نقطه خوزستان سرزمین نور، ایثار و برکات است، گفت: وظیفه همه قدر داشتن آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری