122 روستای خوزستان آبرسانی می‌شوند


122 روستای خوزستان آبرسانی می‌شوند

اهواز- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستای خوزستان برطرف شده و در ماه‌های آینده به همت قرارگاه امام حسن (ع) پروژه‌های آبرسانی به سایر بخش‌ها نیز تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار علی فدوی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه قرارگاه امام حسن (ع) با حضور جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه این قرارگاه هر سه هفته یک بار به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان‌ها برگزار می‌شود اما با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به خوزستان و دعوت سپاه خوزستان، امروز نخستین جلسه این قرارگاه با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و جمعی از فرماندهان استان در اهواز تشکیل شد.

وی افزود: تاکنون هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های مختلف که درگیر موضوع آب خوزستان هستند، شکل گرفته که قرارگاه کربلا در جنوب غرب، سپاه ولی عصر (عج)، آبفای خوزستان، برق منطقه‌ای و سایر مجموعه‌ها در سال‌های اخیر برای رفع معضلات آب تلاش‌های فراوانی داشتند که شایسته تقدیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: اکنون مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستا برطرف شده و این آمار بالایی در زمینه خدمت‌رسانی در حداقل زمان است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم پیش از زمان تعیین شده می‌تواند در جامعه امیدبخش باشد و این همدلی انگیزه خدمت‌رسانی مجموعه‌های مختلف را نیز افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس