امام جمعه یزد: آن زمان که استکبار جهانی، به کشف حجاب در ایران دست بزند، پایان یافته؛ این مسائل در حکومت اسلامی جایی ندارد


امام جمعه یزد: آن زمان که استکبار جهانی، به کشف حجاب در ایران دست بزند، پایان یافته؛ این مسائل در حکومت اسلامی جایی ندارد

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن بارها برای براندازی نظام اسلامی تلاش کرده، اما تلاش‌های آنها همواره به سنگ خورده است، آنها توانایی ضربه زدن به نظام ولایی ما را ندارند. آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در دیدار...

امام جمعه یزد: آن زمان که استکبار جهانی، به کشف حجاب در ایران دست بزند، پایان یافته؛ این مسائل در حکومت اسلامی جایی ندارد

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن بارها برای براندازی نظام اسلامی تلاش کرده، اما تلاش‌های آنها همواره به سنگ خورده است، آنها توانایی ضربه زدن به نظام ولایی ما را ندارند.

آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی استان گفت: دشمن بیش از ۴۰ سال است که برای براندازی نظام و تجزیه کشور تلاش کرده و در این راستا میلیاردها دلار خرج کرده است.

وی افزود: دشمن از هزاران رسانه برای تحقق این هدف بهره می‌گیرد، اما این انقلاب و نظام متعلق به خداست و با سایر نظام‌ها تفاوت دارد.

امام جمعه یزد با اشاره به برنامه ریزی استکبار برای تشکیل امپراتوری‌ها تصریح کرد: انگلیسی‌ها و کانادایی‌ها همانند گذشته درصدد استثمار و تضعیف ملت‌ها و چپاول ثروت‌های آنان هستند که نمونه این مساله را می‌توان در قاره آفریقا مشاهده کرد.

وی ادامه داد: نمونه دیگر نیز کشور عربستان است که با وجود نفت فراوان به گاو شیرده آمریکا و انگلیس مبدل شده است و می‌گویند تا جایی که لازم باشد شیر آن را می‌دوشیم و سپس سرش را می‌بریم، این بهترین توصیف برای عربستان به شمار می‌آید.

ناصری اظهار داشت: آن زمان که استکبار جهانی، پادشاهان ایران را فرا می‌خواند و با تهدید یا رشوه به اقداماتی نظیر کشف حجاب در ایران دست بزند، پایان یافته و این مسائل در حکومت اسلامی جایی ندارد.

وی گفت: سیستم ما بر اساس ولایتی ترسیم شده که در زمان غیبت، در راس آن یک مجتهد، عادل، مدیر، مدبر، دلسوز، شجاع و دارای بینش خدایی قرار دارد که برای مردم کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برای ملت‌های آزاده یاد کرد و افزود: پیام مقاومت ایران به سایر کشورها با وجود همه تحریم و تهدید و مشکلات آفرینی‌ها اینست که اگر در برابر استکبار جهانی بایستید، آن‌ها نمی‌توانند به شما ظلم و ستم کنند.

ناصری ادامه داد: البته منکر وجود برخی مشکلات اقتصادی و گرانی‌های ناشی از فشار و تحریم نیستیم و مردم نیز از این مشکلات صدمه می‌خورند، اما دولت در پی حل این مشکلات بوده و به صورت شبانه روزی در حال تلاش است.

وی کندی کار در پرتو فشار و تحریم‌ها را طبیعی خواند و تصریح کرد: مردم باید مقداری صبر کنند تا تلاش‌های شبانه روزی دولت به سرانجام برسد.

امام جمعه یزد درباره اتفاقات اخیر در کشور خاطرنشان ساخت: دشمن به بهانه حجاب درصدد ایجاد آشوب و براندازی نظام است، البته آن‌ها بارها برای این مساله خیز برداشته و هر بار نیز ناکام مانده اند.

ناصری با اشاره به اینکه ملت ایران بیدار و آگاه است، گفت: از جوانان بیدار ایران اسلامی می‌خواهیم دوست و دشمن خود را به خوبی شناخته و بدانند که آشوبگران و کسانی که در حال آتش زدن و چاقو زدن و خرابکاری هستند، خیرخواه ملت و کشور نیستند.

وی افزایش بصیرت در خانواده‌ها را نیاز کنونی جامعه دانست و افزود: اعتراض حق همگانی است و رئیس جمهور نیز گفتند که صدای اعتراض‌ها را شنیده و بررسی می‌کنیم، اما دیگر نباید شاهد چنین حوادثی باشیم.

نماینده ولی فقیه بیان داشت: حق نیروهای انتظامی که شبانه روز و در سرما و گرما در حال خدمت بوده و امنیت مردم و جامعه را حفظ می‌کنند، خوردن سیلی و چاقو به بهانه‌های واهی نیست؛ همچنین هیچ کس حق ندارد به بهانه اعتراض، چادر را از سر بانوان بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس