سردار فدوی:مشکل آبرسانی به 122 روستای خوزستان برطرف شد


سردار فدوی:مشکل آبرسانی به 122 روستای خوزستان برطرف شد

بخ گفته جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستای خوزستان برطرف شده و در ماه‌های آینده نیز پروژه‌های آبرسانی به سایر بخش‌ها تکمیل می‌شود.

سردار فدوی:مشکل آبرسانی به 122 روستای خوزستان برطرف شد

به گزارش راهبرد معاصر دریادار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه روز پنجشنبه در نشست قرارگاه امام حسن (ع) با حضور جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان، اظهار داشت: نشست این قرارگاه هر سه هفته یک بار به صورت تصویری در سراسر استان‌ها برگزار می‌شود اما باتوجه به اهمیت خدمت‌رسانی به خوزستان و دعوت سپاه خوزستان، امروز نخستین جلسه این قرارگاه با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج)، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و جمعی از فرماندهان استان در اهواز، تشکیل شد.

سردار فدوی افزود: تاکنون همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های مختلف که درگیر موضوع آب خوزستان هستند، شکل گرفته که قرارگاه کربلا در جنوب غرب، سپاه ولیعصر(عج) ، آبفا خوزستان ، برق منطقه ای و سایر مجموعه‌ها در سال‌های اخیر برای رفع معضلات آب تلاش‌ فراوانی داشتند که شایسته تقدیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستا برطرف شده و این آمار بالایی در زمینه خدمت‌رسانی در حداقل زمان است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم، سریعتر از زمان تعیین شده، می تواند در جامعه امیدبخش باشد و این همدلی انگیزه خدمت‌رسانی مجموعه‌های مختلف را نیز افزایش می دهد.

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز پنجشنبه به منظور حضور در نخستین جلسه قرارگاه امام حسن (ع) و بازدید از چندین پروژه آبرسانی در سطح استان وارد خوزستان شد./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات