اجحاف و زیان عمدی در بیت‌المال اردبیل قابل چشم‌پوشی نیست


اجحاف و زیان عمدی در بیت‌المال اردبیل قابل چشم‌پوشی نیست

نیر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اتلاف بیت‌المال از سوی برخی ادارات گفت: اجحاف و هرگونه ضرر و زیان عمدی در بیت المال استان قابل چشم‌پوشی و بخشش نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی شهرک دامپروری ویرثق نیر با اشاره به اتلاف بیت‌المال از سوی برخی نهادها در استان اظهار کرد: ۳ پروژه در مسیر مشگین‌شهر وجود دارد که ارگانی برای رسیدگی به این مجموعه‌ها اقدام نمی‌کند و در حال تخریب هستند و ما نمی‌دانیم واقعاً چه کسی پاسخگوی ضرر و زیان بیت‌المال در استان خواهد بود.

وی با انتقاد از سهل‌انگاری برخی ادارات بیان کرد: دانشکده مشگین‌شهر در حال تخریب بوده همچنین از دانشگاه آزاد این شهرستان نزدیک ۴ میلیارد تومان سرقت شده است و چندین پروژه‌های دیگر در شهرستان‌های استان بلا استفاده مانده است و هیچ مسئولی قصد رسیدگی به آنها را ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه تعیین تکلیف در اداره اوقاف و امور خیریه کار سختی است، افزود: برای شهرستان نیر بنا به ۳ دلیل بحث فاضلاب که در داخل شهرستان بود، تخریب منطقه و استعداد این شهرستان در توسعه این نوع شهرک‌ها اجازه تغییر کاربری به اماکن داده شده است.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به محوریت احداث شهرک دامپروری در نیر افزود: در این مجموعه بعد از بهره‌برداری تولید بیو گاز صورت خواهد گرفت که بر اشتغالزایی، حفظ منابع آبی این منطقه و تولید میوه تأثیر مستقیم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج