ضرورت پیشگیری از کشتار دام‌های مولد


ضرورت پیشگیری از کشتار دام‌های مولد

نیر-نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامداری برای روستاییان به صرفه نیست، گفت: انقلاب تصمیم‌گیری‌های جدید برای حوزه دامداری نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری عصر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی شهرک دامپروری ویرثق شهرستان نیر با بیان اینکه دامداری برای روستاییان به صرفه نیست، اظهار کرد: انقلاب تصمیم‌گیری‌های جدید برای حوزه دامداری نیاز است.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای اخیر از کشتارگاه اردبیل بالای ۹۰ درصد دام‌های آورده شده برای کشتار مولد بودند که زنگ خطر کاهش تولید گوشت قرمز با کشتار دام‌های مولد به صدا درآمده است و باید یک فکر اساسی برای حوزه دامداری کشور صورت بگیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش بارندگی و افزایش تحریم‌ها و چالش‌های ارزی برای واردات نهاده‌ها در سال‌های اخیر باعث شده است تا دامداران در تولید و پرورش دام دچار مشکل و برای جبران بخشی از ضرر خود مجبور به کشتار دام‌های مولد شوند.

بدری با اشاره به مشکلات حوزه آرد و نان در کشور ادامه داد: خوشبختانه در حوزه گندم هم همکاری مجلس بسیار خوب بوده است و هم برنامه‌ریزی خوب دولت جلوی بسیاری از مشکلات را گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!