تست عجیب : کدام چهره شادتر است؟ / خودتان را بشناسید !


تست عجیب : کدام چهره شادتر است؟  / خودتان را بشناسید !

رکنا : برخی نظریه ها نشان داده اند که یک نیمکره مغز بر نیمکره دیگر غالب است و این باعث می شود ویژگی های شخصیتی متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش رکنا،تست هوش معتبر یکی از اولین راه‌های سنجش میزان بهره هوشی یا همان آی کیو یا هوش هیجانی است. تست هوش مبحث بسیار گسترده‌ای است و انواع مختلفی دارد. تست هوش در سنین مختلف می‌توانند برحسب نظر روان‌شناس برای سنجش بهره هوشی خود نسبت به انجام تست‌ هوش و تفسیرشان اقدام کنند.باتست هوش می‌توان مشخص کرد میزان هوش هیجانی (EQ)، هوش اجتماعی، هوش هنری و درون‌گرایی یا برون‌گرایی فرد چگونه است. تست هوش و انواع مختلف آن یکی از چالش‌های بزرگ روان‌شناسان است.

برخی نظریه ها نشان داده اند که یک نیمکره مغز بر نیمکره دیگر غالب است و این باعث می شود ویژگی های شخصیتی متفاوتی داشته باشیم .تصویری که به اشتراک گذاشته شده است، دو چهره با ابروی برافراشته و لبخند نشان می‌دهد.برای شروع، به ما بگویید کدام چهره شادتر به نظر می رسد؟ برای آن، به تصویر دقیق تر نگاه کنید:

تست عجیب : کدام چهره شادتر است؟  / خودتان را بشناسید !

طبق این پست، اگر فکر می‌کنید که صورت سمت چپ ( شماره 1) خوشحال به نظر می‌رسد، ممکن است بیشتر جنبه منطقی چیزها را بسنجید. به نقل از رسانه بریتانیایی The Sun، او می گوید: "شما رویکرد بسیار سیستماتیک و عملی به زندگی دارید، در واقع مغز شما بر قلب شما غلبه می کند."

از سوی دیگر، اگر فکر می‌کنید چهره سمت راست (شماره 2 ) شاد به نظر می‌رسد، احتمالاً خیلی آرام‌تر هستید. شما ممکن است تخیل بسیار بالایی داشته باشید و دوست دارید خود را با روش های خلاقانه مختلف ابراز کنید.

برخی از نظریه ها نشان داده اند که یک نیمکره مغز بر نیمکره دیگر غالب است که منجر به شیوه های متفاوت تفکر و ویژگی های شخصیتی در هر فرد می شود.

در واقع فردی با نیمکره چپ غالب، منطقی تر، تحلیل گر و عینی تر است. از سوی دیگر، فردی با نیمکره راست غالب، متفکر و بسیار خلاق است.

منبع : سایت طلا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن