واکنش عجیب پیشکسوت استقلال به عملکرد ساپینتو


واکنش عجیب پیشکسوت استقلال به عملکرد ساپینتو

حسن روشن در ارتباط با شرایط تیم ملی و استقلال حرف زد و گفت اگر ساپینتو در استقلال موفق عمل کند، از او حمایت خواهد کرد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبر ورزشی در خصوص نتایج بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران اظهار داشت: نتایج بازی‌های تیم ملی نه ربطی به فدراسیون دارد و نه کی‌روش. چرا که تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که بازی‌ها را برای این تیم درمی‌آورند.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی گفت: هر چه زمان می گذرد شرایط حسینی بهتر می‌شود و به نظر من این بازیکن می‌تواند از نفرات فیکس ایران در جام جهانی باشد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با وضعیت استقلال اعلام کرد: این چند روز که لیگ تعطیل بوده و ما نمی‌توانیم در مورد استقلال نظر خاصی بدهیم اما بازی این تیم برابر نساجی بهتر از قبل بود.

روشن در خصوص این که هواداران استقلال بابت مصاحبه‌های او ناراحت هستند گفت: من از ساپینتو بدم نمی‌آید اما وقتی کسی خوب کار نکند از او انتقاد می‌کنم. الان چرا به امیر قلعه‌نویی دیگر کار ندارم؟ چون او الان سرمربی گل گهر است نه استقلال اما زمانی که استقلال بود از او انتقاد می‌کردم. هر کسی که در استقلال بد کار کند،یقه او را می‌گیرم. الان هم اگر ساپینتو در استقلال خوب کار کند و این تیم را به قهرمانی برساند، اولین نفری هستم که خودم را به او می‌رسانم و دست او را می‌بوسم. هواداران استقلال بدانند من اگر حرفی می‌زنم، به خاطر علاقه به این تیم است و دوست دارم این تیم همیشه سربلند باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403