عملکرد همه به خصوص کی روش خوب بود / حسن‌زاده:ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را شکست‌دهد


عملکرد همه به خصوص کی روش خوب بود / حسن‌زاده:ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را شکست‌دهد

رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا حسن زاده در مورد روند تیم ملی در دو دیدار با تیم های اروگوئه و سنگال به خبرنگار ما گفت: بالاخره هر تیمی برای آمادگی جسمانی و روحی و روانی و اینکه بتواند یازده نفره اصلی اش را مشخص کند نیاز به بازی دوستانه دارد تا با آمادگی کامل به جام جهانی برود. اروگوئه تیم شناخته شده ای است و بازیکنان شاغل در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا و... در آن بازی می‌کنند. بازیکنان ما در نیمه‌ی اول کمی سردرگم بودند‌ و در نیمه دوم بهتر شدند و با گل طارمی یک بر صفر بردند. پیروزی در بازی دوستانه باعث می‌شود بچه ها انگیزه بگیرند. من هیچ دلیلی نمی بینم ایران نتواند انگلیس، آمریکا و ولز را شکست ندهد.

وی ادامه‌داد: سنگال هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر گل به خودی نبود می‌توانستیم این تیم را هم شکست بدهیم. پاس های هدفمند و بلند که به مهاجمان داده می‌شد راضی کننده بود. در کل عملکرد همه به خصوص کی روش به عنوان نفر اول تیم خوب بود.

عملکرد همه به خصوص کی روش خوب بود / حسن‌زاده:ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را شکست‌دهد

پیشکسوت استقلال و تیم ملی در خصوص نقطه قوت ایران که خط حمله آن است و بهتر است در جام جهانی با یک مهاجم بازی کنیم یا دو مهاجم توضیح داد: نقطه قوت ما در حال حاضر رئیس فدراسیون است که کی روش را آورده و کی روش که شخصیت را به تیم ملی انتقال داده است. پیش از آمدن او کمی تفرقه بین بازیکنان ایجاد شده بود ولی کی روش نظم و انضباط را به تیم ملی آورده و این موضوع در بیرون و داخل زمین مشخص بود. ۶۰ درصد بچه ها لژیونر هستند و تجربه کافی را دارند فقط باید در خط دفاع و گلر نقاط ضعف را برطرف کنیم که این موضوع با تمرینات زیاد امکان پذیر است و اگر آن را پوشش دهیم تیم کاملی را راهی جام جهانی می‌کنیم. اصلی ترین ویژگی ما خط هافبک و حمله است که می توانیم برای تیم های بزرگ دردسر ایجاد کنیم و دست کی روش باز است. به نظر من استفاده از یک مهاجم کارآفرین است.

حسن زاده در مورد دفاع راست و چپ تیم ملی و دعوت دوباره از رامین رضاییان و حضور ابوالفضل جلالی عنوان کرد: جام جهانی بهترین تورنمنت جهان است و تیم های ملی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده می کنند. در سمت چپ علاوه بر جلالی، حاج صفی را هم داریم. رامین هم که تجربه دارد و کی روش شناخت کامل از او دارد. جلالی هم در دادن پاس و ارسال ها خوب کار کرد و کاملا ریلکس بازی می کرد و استرس نداشت. در سمت راست هم علاوه بر رامین، صادق محرمی حضور دارد که لژیونر هم است و همگی مثمر ثمر هستند.

وی اضافه کرد: نکته ای که مهم است این است که ۶۰ درصد بازیکنان تیم ملی 6 سال است که کنار هم هستند و همین موضوع هماهنگی زیادی ایجاد کرده و این هماهنگی در بازی با اروگوئه و سنگال مشهود بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403