مزایده خودروهای وارداتی در استان بوشهر آغاز شد


مزایده خودروهای وارداتی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: مزایده خودروهای وارداتی که در انبارهای اموال تملیکی رسوب کرده بودند، از امروز همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغازشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم بهادری عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیک و ثبت نام در سامانه ستاد در این مزایده شرکت کنند.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از هزار و ۶۲ خودرو، ۸۹۳ عدد در شهر بوشهر و گناوه خواهد بود و که از این تعداد ۱۸۰ خودرو در گناوه و ۷۱۳ خودرو نیز در بوشهر هستند..

وی گفت: از امروز تا دوازدهم شهریور افراد می‌توانند با مراجعه به اداره بنادر و دریانوردی بوشهر و گناوه از نزدیک خودروها را بازدید و در سامانه ستاد برای شرکت در مزایده و خرید آن‌ها اقدام کنند.

بهادری افزود: ارزش خودروهای موجود در استان بوشهر که در این مزایده به فروش خواهند رفت بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: شانزدهم مهر نتایج مزایده اعلام می‌شود و برندگان ظرف ۲۴ ساعت بعد از اعلام نتایج می‌توانند با پرداخت مبالغ خودروهای خود را تحویل بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...