عطایی: بازیکنان باید در لیگ پیشرفت کنند نه تیم ملی!


عطایی: بازیکنان باید در لیگ پیشرفت کنند نه تیم ملی!

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل تاکید کرد که مسابقات لیگ برای تیم ملی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران تحت هدایت بهروز عطایی با رتبه هفتمی در لیگ ملت ها و حذف از قهرمانی جهان در مرحله یک هشتم نهایی به کار خود در این دو تورنمنت مهم پایان داد؛ موضوعی که باعث شد بعد از ناکامی در قهرمانی جهان انتقاداتی نیز نسبت به سرمربی ایرانی تیم ملی یعنی بهروز عطایی مطرح شود.

با این حال اکنون تب رقابت‌های ملی فروکش کرده و از روز گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال ایران کلید خورد. نکته جالب توجه این که بهروز عطایی در لیگ برتر ایران نیز حضور دارد و به عنوان سرمربی باشگاه لبنیات هراز آمل فعالیت خواهد کرد و این موضوع به او اجازه می دهد که با دقت بیشتری مسابقات لیگ را مورد بررسی قرار دهد.

بهروز عطایی تاکید کرده که مسابقات لیگ برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد. او در این باره گفت: قطعاً لیگ نقش مهمی در بازیکن سازی و تزریق بازیکنان با کیفیت به تیم ملی دارد زیرا بازیکنان برای مدت زمان طولانی در اختیار تیم های باشگاهی خود هستند و آنجا است که باید رشد آنها شکل بگیرد و پیشرفت کنند نه در تیم ملی.

بازیکنان تیم‌های قدرتمندی مثل ایتالیا و لهستان در بهترین تیم‌های باشگاهی دنیا بازی می‌کنند و تیم‌های ملی آنها از این مسئله سود می‌برند. به همین خاطر هر چقدر لیگ برتر والیبال ایران کیفیت بهتری داشته باشد تیم ملی دارای بازیکنان آماده‌تری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت