داور می‎‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد/ رزاقی راد: مقابل تیم‌های مدعی خوب عمل کردیم


 داور می‎‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد/ رزاقی راد: مقابل تیم‌های مدعی خوب عمل کردیم

در جشنواره پنالتی های این هفته لیگ آزادگان، این شاگردان ایمان رزاقی راد بودند که به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم با نتیجه دو بر یک مقابل ون پارس به پیروزی رسید و هر سه گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ایمان رزاقی راد در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود از این نظر که تبعات شکست پنج بر صفر مقابل شمس آذر هنوز روی ما بود و بعد از آن مقابل سایپا و چوکا مساوی گرفتیم و به دنبال برد بودیم. بچه ها در نیمه اول بازی با ون پارس استرس داشتند و هنگامی که گل را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم، بچه ها عصبی تر شدند. نقاط ضعف حریف را بررسی کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. 2 بار از روی نقطه پنالتی گل زدیم و من معتقد هستم داور در نیمه اول هم یک پنالتی برای ما نگرفت وگرنه با نتیجه تساوی به داخل رختکن می رفتیم. شوت بازیکن ما به دست مدافع حریف خورد و هند شد.

وی در مورد قضاوت داور ادامه داد: در مجموع هر سه پنالتی درست بود و داور قضاوت خوبی انجام داد ولی همان طور که گفتم می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

 داور می‎‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد/ رزاقی راد: مقابل تیم‌های مدعی خوب عمل کردیم

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد قضاوت داوری ها در هفته های اخیر عنوان کرد: من مشکل خاصی ندیدم. فقط اینکه در بازی با چوکا روی بازیکن ما مرتضی آقاخان پنالتی اتفاق افتاد و در همین بازی هم یک پنالتی ما گرفته نشد. در برنامه آقای پوربخش هم که خدا را شکر بازی های ما را نصفه نشان می دهند! نمی دانم مشکل از رسانه ما است یا آن ها؟

وی در مورد رده هشتمی پارس جنوبی در ۶ هفته گذشته گفت: سال گذشته که مدعی هم بودیم در این مقطع چهار امتیاز داشتیم ولی الان ۹ امتیاز داریم. سال گذشته پنجره تیم ما بسته بود و امسال هم به چهار مدعی برخوردیم. از خیبر امتیاز گرفتیم، مس بابک را بردیم و بازی با شمس آذر شیرازه تیم‌ ما را به هم ریخت. مقابل سایپا مدعی هم مساوی گرفتیم و برد در بازی قبل خیلی برای ما خوب شد و امیدوارم به همین روند ادامه بدهیم.

رزاقی راد در پایان در مورد دیدار پیش رو با خلیج فارس ماهشهر افزود: همه بازی ها سخت است. امسال به جز امید وحدت که مشکلاتی داشت و پنجره اش بسته بود، شرایط سایر تیم ها خوب است و بازیکنان انگیزه دارند به خصوص بازیکنان خلیج فارس که از لیگ 2 به لیگ یک آمدند. در این هفته بر اساس دیدار با خلیج فارس تمرینات را پیش می بریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی