جایگاه پارک علم و فناوری استان ایلام باید ارتقا پیدا کند


جایگاه پارک علم و فناوری استان ایلام باید ارتقا پیدا کند

ایلام-استاندار ایلام گفت: جایگاه پارک علم و فناوری استان ایلام باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال باید نصب العین همه مدیران باشد.

وی رسالت اصلی پارک علم و فناوری استان را تولید و اشتغال بر اساس دانش روز عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری استان بسیار ضعیف است و در مقیاس ملی جزو پارک‌های ضعیف شناخته می‌شود که باید با تلاش شبانه روزی مدیر این پارک و اهتمام و همکاری همه دستگاه این عقب ماندگی برطرف شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار شد که جایگاه از دست رفته استان در بحث پارک علم و فناوری در مقیاس ملی بازگردانده شود.

وی تاکید کرد: پارک علم و فناوری باید جایگاهی برای اشتغال و کسب درآمد استعدادهای درخشان استان باشد و با تلاش شبانه روزی و مطالبه گری جایگاه بسیار مطلوبی در استان و کشور کسب کند.

بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که انتظار دارم مسئولان پارک علم و فناوری ایلام تحولی در این بخش ایجاد کنند، اضافه کرد: چراکه شرکت‌های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان تشکیل شده که تعداد ثبت شده و تعداد در حال ثبت بوده که نیازمند ساماندهی هستند.

وی اضافه کرد: آنچه در سال ۱۴۰۱ تکلیف شده، حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان است که در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت خود برای کمک به پارک علم و فناوری استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر