آزار سیاه دختر 10 ساله توسط دو عموی ناتنی


آزار سیاه دختر 10 ساله توسط دو عموی ناتنی

حوادث رکنا: تجاوز جنسی دو عمو به دختر بچه ده ساله فقط با یک اشتباه مشخص شد.

به گزارش رکنا؛ دختر بچه در حالی که شکم درد داشت با پدر و مادرش راهی بیمارستان شد و پزشکان متوجه بارداری او شده و با پلیس تماس گرفتند.

پس از تحقیقات پلیس ماجرای ترسناک تجاوز دو عمو شیطان‌صفت به دختربچه ستمدیده بعد از باردارشدن دختربچه فاش شد

این قربانی تجاوز جنسی حدود سه ماه پیش فرزند دختری که حاصل این تجاوز بوده رتبه دنیا آورد. این دختر ده ساله در اواسط ماه ژوئیه به حاملگی خود پی برد؛ زمانی که والدینش به دلیل شکم‌درد وی را به بیمارستان بردند.

پس از ناهمخوانی DNA نوزاد با عموی کوچک‌تر، که مظنون اولیه بود، عموی بزرگ‌تر توسط پلیس Police دستگیر شد. محاکمه عموی بزرگ‌تر یک ماه طول کشید و این مرحله برای برادر کوچک‌تر او ۱۸ روز بود.

حکم نهایی دادگاه اعلام‌شده که در ان هردو مرد مجرم شناخته‌شده‌اند. این دختر پیش از زایمان از مقام‌های‌ هند تقاضای اجازه سقط‌جنین کرده بود که دادگاه عالی هند این تقاضای را رد کرد.

این دادگاه گفته بود بر اساس تشخیص هیئت پزشکان، سقط‌جنین در ۳۲ هفتگی «هشت‌ماهگی» برای دختر خطرناک است. بر اساس قوانین هند، عمل سقط‌جنین پس از هفته بیستم حاملگی مجاز نیست مگر این‌که پزشکان تأیید کرده باشند جان مادر "درخطر” است.

این دختر ۱۰ ساله از یک خانواده بسیار فقیر است. پدر او از کارمندان دولت و مادرش خدمتکار است.هند دارای بالاترین میزان اذیت جنسی کودکان در جهان است.

این در حالی است که در این جامعه، قربانیان بندرت درباره تجربه اذیت جنسی خود صحبت می‌کنند.برخلاف تصور عمومی، خطر تجاوز جنسی برای دختران و پسران در این کشور یکسان است؛ بر همین اساس فرزندان خانواده‌های‌ ثروتمند و فقیر به یک نسبت در دسترس تجاوز هستند.

فعالان مدنی می‌گویند که به دلیل ترس خانواده‌های‌ هندی از برچسب‌هایی نظیر "بی‌ناموسی”؛ بیشتر قربانیان تجاوز موضوع رتبه والدین یا معلم‌های‌ خود اطلاع نمی‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس