ذخیره کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد


ذخیره کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد

کاشان - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در زمینه امنیت غذایی به دنبال راه کارهای ماندگار هستیم،گفت: در حال حاضر شرایط غذایی کشور مطلوب و ذخیره کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع صنعتگران کاشان اظهار داشت: کاشان یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است که در تولید چهار محصول کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی کاشان بیش از ۴۰ هزار بهره بردار وجود دارد، ابراز داشت: از نظر صنعتی هم کاشان در زمینه تولید فرش ماشینی قطب اول کشور است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از جمله مهمترین مطالبات صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی کشور در حوزه موضوعات بانکی است، تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات صاحبان صنایع بروکراسی اداری است.

وی با بیان اینکه فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع سربازان خط مقدم کشور در جنگ با تحریم‌های ظالمانه دشمن است، گفت: دولت سیزدهم در حذف بروکراسی اداری برای صنعتگران و فعالان اقتصادی عزم جدی دارد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در طرح مردمی سازی یارانه‌ها به دنبال این هستیم که یارانه به دست خود مردم برسد، گفت: پیش‌تر یارانه اختصاص داده شده به کالاهای اساسی به جیب عده‌ای خاص می‌رفت که با اجرای این طرح مردم از یارانه اعطایی استفاده می‌برند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه امنیت غذایی به دنبال راه کارهای ماندگار هستیم، تاکید کرد: در حال حاضر شرایط غذایی کشور مطلوب و ذخیره کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی از مشکلات تولیدکننده‌های شیر خشک گفت: در تلاش هستیم تا تعهد ارزی این دسته از تولیدکنندگان کشور را رفع کنیم تا صادرات شیر خشک انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام