شولتس: به دنبال جلوگیری از نزاع مستقیم میان روسیه و ناتو هستیم


شولتس: به دنبال جلوگیری از نزاع مستقیم میان روسیه و ناتو هستیم

صدراعظم آلمان از تلاش خود برای جلوگیری از درگیری مستقیم میان سازمان ناتو و روسیه خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی دفتر صدراعظم آلمان، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در گفتگوی اختصاصی با روزنامه «اُسنابروکر» گفت: کسانی که به کمک بیشتری نیاز داشته باشند، این کمک‌ها را دریافت خواهند کرد.

شولتس در این مصاحبه مطبوعاتی به تشریح اقدامات و سیاست‌های دولتش در مقابله با افزایش هزینه انرژی پرداخت. وی در ادامه، این مساله را نیز مورد تایید قرار داد که آلمان با تمام قوا و بدون هیچگونه تغییری از اوکراین حمایت می‌کند و همزمان، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا از مناقشه مستقیم میان روسیه و (اتحاد نظامی) ناتو جلوگیری به عمل آورد.

او گفت: هدف دولت و ایالات (۱۶ گانه) آلمان، آن است که خیلی فوری اقدامات و تسهیلات حمایتی را (به مردم) ارایه کنند تا کشور (آلمان) بتواند این دوران سخت را با خوبی، پشت سرگذارد.

برلین که رهبری اتحادیه اروپا را برعهده دارد از ابتدای جنگ اوکراین یکی از حامیان کی یف بوده است و تاکنون تحریم‌های زیادی علیه مسکو وضع کرده است. با این حال، زمستان سرد پیش رو و وابستگی اتحادیه اروپا به گاز وارداتی از روسیه یکی از مسائلی است که می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی برای کشور‌های این اتحادیه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...