دو مقصد جذاب برای گردشگران / کیش برویم یا استانبول؟


دو مقصد جذاب برای گردشگران / کیش برویم یا استانبول؟

در این گزارش به بررسی نرخ تورهای کیش و استانبول پرداخته شده است.

پاییز یکی از لذت‌بخش‌ترین فصل‌ها برای سفر است. سفر داخلی و حتی خارجی در این فصل برای افرادی که محصل یا دانشجو ندارند و وقت لازم را دارند بسیار خاطره‌انگیز است. آب و هوای مناسب این فصل یکی از دلایل انتخاب افراد برای سفر است. بسیاری از مناطق ایران در فصل پاییز علاوه بر آب و هوای مناسب دارای زیبایی‌های طبیعی است که گردشگران را مجاب می‌کند در این فصل سفر کنند.

کیش، بهترین مقصد برای فصل پاییز

بی‌شک یکی از مقاصد گردشگری جذاب در فصل پاییز جزیره زیبای کیش است که علاوه بر آب و هوای مناسب دارای جاذبه‌های گردشگری متفاوتی است که هر مسافری را برای سفر به این شهر جذب می‌کند. جزیره کیش انتخاب هر کسی است که دوست دارد سفر داخلی لاکچری داشته باشد. این جزیره در فصل پاییز بهترین آب و هوا دارد و شما می‌توانید نهایت لذت را ببرید. خرید کردن در این جزیره یکی از جذابیت‌های مهم به خصوص برای خانم‌ها است. رفتن به ساحل و سوار کشتی شدن هم یکی دیگر از تفریح‌های لذت‌بخش در این سفر داخلی در پاییز است. از مکان دیدنی آن می‌توان به شهر حریره اشاره کرد.

هزینه‌های این سفر نسبت به نوع سفر و هزینه هایی که هر فرد انجام می‌دهد متفاوت است که ما در این گزارش به بررسی نرخ ارزان‌ترین و گران‌ترین تورهای جزیره کیش می‌پردازیم.

دو مقصد جذاب برای گردشگران / کیش برویم یا استانبول؟

نرخ این تورها در اتاق دوتخته دبل پارک در مارینا پارک که جزء هتل‌های شیک و ۵ ستاره کیش است برای ۲ شب و سه روز ۶۰۹۵۰۰۰ ریال است که تنها هزینه هتل و هواپیما آن برای ۲ نفر نزدیک به ۱۳ میلیون تومان برآورد می‌شود. هتل ترنج نخستین هتل روی آب ایران است که گردشگران زیادی را ترغیب می‌کند برای اقامت این هتل را انتخاب کنند. این هتل برای سوئیت با صبحانه و ناهار ۶/۱۷۴/۰۰۰ تومان است.

کمترین نرخ تور کیش که کیفیت مناسب هم داشته باشد هتل سیمرغ ۳ ستاره است که نرخ آن برای هر نفر ۲/۴۸۰/۰۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

ترکیه مقصد اصلی مسافران ایرانی

اما برخی ترجیح می‌دهند به جای هزینه برای سفر داخلی به کشورهای خارجی نسبتا ارزان قیمت سفر کنند. تور استانبول از تورهایی است که در هر فصلی از سال مشتاقان خود را دارد. گردشگران زیادی در میان انتخاب تور کیش و استانبول دچار تردید می‌شوند که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند با کمی افزایش هزینه به سفر خارجی بروند.

درترکیه و به ویژه شهر استانبول بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و دیدنی متعددی از جمله کاخ‌ها و مساجد زیبا وجود دارد که واقعا تحسین برانگیز هستند و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. تورهای ترکیه با توجه به اینکه به مقصد کدام شهر هستند و چه نوع هتلی را در پکیج خدمات خود دارند، دارای قیمت‌های مختلفی هستند. معمولا تورهای استانبول به همراه هتل‌های پنج ستاره نزدیک به میدان تکسیم (از مهم‌ترین میدان‌های ترکیه) از قیمت‌های بالایی برخوردار هستند. اما ترکیه دارای تورهای ارزان قیمتی نیز هست که با رزرو آنها می‌توانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه، زیبایی‌های حیرت انگیز ترکیه را از نزدیک مشاهده نمایید.

در ادامه به بررسی نرخ انواع تورها به مقصد استانبول پرداخته می‌شود.

نرخ این تورها برای اقامت ۳ شب و چهار روز در هتل ۳ ستاره ساهینلر، ۹۷/۷۲۱/۰۰۰ ریال محاسبه می‌شود. برای هتل ۵ ستاره هیلتون ، ۳۰۸/۴۴۹/۰۰۰ ریال باید در نظر گرفت.

مسافران کیش را انتخاب می‌کنند یا استانبول؟

کیش و استانبول هر دو جزء مقاصد گردشگری پرطرفدار هستند که به دلیل به دلیل موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی متنوع، امکانات تفریحی هیجان انگیز، مراکز خرید متعدد، آب و هوا و … دارای جایگاه ویژه‌ای در میان تمامی مقاصد گردشگری ایرانیان است و با انتخاب هر کدام می‌توان سفری متفاوت و خاطره انگیز را تجربه نمود. اما اگر بخواهیم از لحاظ هزینه و مقرون به صرفه بودن آنها را مقایسه کنیم باید گفت که تورهای کیش نرخ پایین تری دارند.

دو مقصد جذاب برای گردشگران / کیش برویم یا استانبول؟

در مقاسه ی بین این دو شهر، نرخ تور کیش به مراتب کمتر از تور استانبول است اما به طور کلی و جدا از بحث تورهای لوکس و در مقاصد خارج از ایران، تورهای ترکیه در میان تورهای مسافرتی کشورهای دیگر، مقرون به صرفه تر بوده و کم هزینه تر است و همین مسئله موجب شده این کشور برای سفر طرفداران بسیاری داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق