منافی: کی روش شناخت خوبی از بازیکنان دارد/ با استقلال و ساپینتو مشکلی ندارم


منافی: کی روش شناخت خوبی از بازیکنان دارد/ با استقلال و ساپینتو مشکلی ندارم

مربی تیم نساجی در خصوص بازی حساس تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار نظر کرد.

جواد منافی مربی نساجی مازندران در خصوص بازی حساس تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته هفتم به رکناگفت: شرایط جدول به گونه ای است که ما به دشت به امتیاز کامل این بازی احتیاج دارم و ضمن اینکه در این بازی و همچنین دیدار بعدی مقابل ذوب آهن باید در خانه و در حضور تماشاگران خودی بازی کنیم که یک امتیاز عالی است. این 6 امتیاز را اگر ما در 2 بازی پیش روی خانگی کسب کنیم آن وقت در جدول کلی صعود خواهیم داشت. نفت مسجد سلیمان را کامل می‌شناسیم و خوب آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم رضا مهاجری در این فصل بسیار خوب ظاهر شده است اگر چه این تیم تغییر و تحول زیاد داشته و بازیکنان زیادی هم از این تیم رفته و هم به این تیم آمده‌اند ولی ما نساجی هستیم و تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و آماده بازی با نفت مسجد سلیمانیم.

وی ادامه داد: من تمام حواشی بازی با استقلال را فراموش کرده و آن روز واقعا ما بد بودیم و باختیم و حالا یک بازی دیگر است و باید تمام آن اتفاقات را کنار گذاشته و فقط به پیش رو فکر کنیم. از این رو در بازی با نفت جز به 3 امتیاز به هیچ چیر دیگری فکر نکرده و باید در مقابل هوادارانمان به پیروزی برسیم. البته هنوز مطمئن نیستیم که بازی با حضور تماشاگر است یا خیر.

هافبک اسبق تیم ملی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی هم افزود: کی روش شناخت خوبی از ملی پوشان دارد و در این 2 بازی نشان داد که می‌داند با تیم چه برخوردی را داشته باشد تا نتیجه لازم کسب شود. من کاری به اتفاق‌های تیم ملی و آمدن کی روش و رفتن اسکوچیچ ندارم و حالا که همه چیز تمام شده باید تمام قد از این تیم حمایت کنیم تا در جام جهانی نتیجه لازم را کسب کند. کی روش 8 سال با این تیم بوده و از تمامی شرایط فوتبال ما خبر دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور