ترافیک خودرو در هر سه ورودی به مازندران سنگین است  


رئیس پلیس راه مازندران گفت : وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور منتهی به این استان در کندوان، هراز و سوادکوه در زمان حاضر سنگین است.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل بیلقان تا سرودار و شهرستانک تا نساء و مسیر شمال به جنوب محدوده های میانک، مجلار، انارک، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین و گچسر ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک خودرو در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده هراز را در محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب در محدوده های بایجان و آب اسک را نیز سنگین اعلام کرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک خودرو در مسیر رفت و برگشت جاده سوادکوه در محدوده گیلاوند نیز سنگین گزارش شده است.

جهان تاب با بیان اینکه محورهای شمال با مداخلات جوی مواجه و جاده های استان مه آلود و تاحدودی لغزنده است ، وضعیت تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال را نیز در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

وی ضمن درخواست از مسافران برای مدیریت سفر، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه