ژسوس: به آرسنال آمدم تا در زمین آزاد باشم


ژسوس: به آرسنال آمدم تا در زمین آزاد باشم

گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال، درباره دلایلش برای ترک منچسترسیتی و پیوستن به این باشگاه صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت از منچسترسیتی جدا شود و با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند راهی ورزشگاه امارات شد تا با پیراهن آرسنال به حضور در لیگ برتر ادامه دهد.
این بازیکن 25 ساله برزیلی تا به حال موفق شده است چهار گل برای تیم میکل آرتتا به ثمر برساند و سه پاس گل نیز ارسال کند تا نقش مهمی در صدرنشینی این تیم پس از هفت بازی ایفا کرده باشد.
او در گفتگو با ESPN برزیل درباره جدایی از سیتی و حضور در شمال لندن اظهار داشت:«مسئله سبک درک فوتبال توسط پپ گواردیولا و درخواست‌هایی بود که او از بازیکنان در زمین داشت. این بستگی به شما دارد که شرایط را بپذیرید یا خیر. اگر شما آن را نپذیرید، باید از مربی تشکر کنید و به دنبال چالش بعدی باشید.»

ژسوس: به آرسنال آمدم تا در زمین آزاد باشم

ژسوس درباره تصمیم خودش در این زمینه گفت:«من مدتی این شرایط را پذیرفتم اما زمانی رسید که با خودم گفتم باید برای راحتی خودم اقدام کنم. از او تشکر کردم، او هم به خوبی من را درک کرد و همه به مسیر خودشان ادامه دادند.»
این بازیکن برزیلی درباره شرایطش در آرسنال اضافه کرد:«در آرسنال همه چیز متفاوت است. فوتبال و بازیکنان متفاوت هستند. سبک بازی فرق دارد. مهاجم در سیتی فرصت زیادی برای لمس توپ ندارد. حالا من در زمین آزاد هستم. با لبخند فوتبال بازی می‌کنم و سعی دارم بهترین عملکرد ممکن را در زمین داشته باشم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز