تجهیز تیم های ملی و هیئت ها در اولویت کاری ام هستند/ در صورت نظر مثبت مجمع در انتخابات شرکت می کنم


تجهیز تیم های ملی و هیئت ها در اولویت کاری ام هستند/ در صورت نظر مثبت مجمع در انتخابات شرکت می کنم

علیرضا پور سلمان گفت: تجهیز تیم های ملی و هیئت های ورزشی استان ها اولویت فدراسیون شمشیربازی است.

علیرضا پورسلمان سرپرست فدراسیون شمشیربازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون شمشیربازی به هر حال یک فدراسیونی است که در حوزه آسیا و جهان تحرکات خوبی در آن انجام گرفته و ما سعی می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم.با توجه به اینکه هیئت‌های تازه تاسیس زیاد داریم باید به آن‌ها رسیدگی شود. همچنین از لحاظ فنی ما یک تیم مربیگری در نظر می‌گیریم تا شرایط خوبی را از لحاظ فنی و ... برای ورزشکاران ایجاد کنند.

او افزود: تجهیز تیم‌های ملی و همچنین هیئت‌ها اولویت فدراسیون شمشیربازی است که باید راهکار‌هایی برای تحقق این امر صورت گیرد و در حوزه انتخابی المپیک، کمیته‌ای تشکیل خواهیم داد برای برنامه‌ریزی در راه کسب سهمیه المپیک تا گام‌های مثبتی در این مسیر برداریم. در بحث بودجه‌نویسی هم تصمیم داریم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و این مواردی هستند که تا پایان سال جاری برای فدراسیون برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی درباره اینکه زمان آغاز ثبت‌نام‌ها مشخص است یا خیر؟ گفت: فعلأ درگیر اعزام تیم به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هستم و پس از آن، با توجه به دستور و تاکید ویژه شخص وزیر ورزش مراحل انجام ثبت‌نام‌ها را فراهم می‌کنیم.

اردوهای شمشیربازی را در شهرستان ها برگزار می کنیم

پورسلمان درباره اینکه چه زمانی سالن آکادمی ملی المپیک در اختیار شمشیربازان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است با رایزنی که با مسئولان آکادمی ملی المپیک داشته‌ایم هر چه زودتر شرایط را برای حضور ورزشکاران در آنجا فراهم کنیم تا از تمرینات عقب نمانند. اگر به هر دلیلی این امر میسر نشود، تصمیم داریم اردو‌ها را به شهرستان‌هایی که ظرفیت و توانایی میزبانی از جمله مازندران، اصفهان، یزد یا حتی مشهد دارند انتقال دهیم.

او درباره اینکه آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون شمشیربازی دارد یا خیر گفت: فعلأ جلو برویم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما اگر ببینم مجمع و کسانی که رأی می‌دهند نظر مثبت دارند در انتخابات ورود خواهم کرد در غیر این صورت اقدامی برای ثبت نام انجام نمی‌دهم.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی درباره پایان دادن به ۲ دستگی در شمشیربازی گفت: اساس کار ما اتحاد است و هر کجا که اتحاد نباشد، آن را مورد توجه قرار می‌دهیم. به هر حال اتحاد رمز موفقیت در هر سیستمی از جمله ورزش است. امیدوارم در روز‌های سرپرستی کار‌های جدی انجام دهیم تا شرمنده جامعه شمشیربازی نشوم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت