نباید دایره انقلاب را تنگ کنیم/دشمن برای فتنه برنامه قبلی داشت


نباید دایره انقلاب را تنگ کنیم/دشمن برای فتنه برنامه قبلی داشت

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با بیان این که دشمن برای فتنه برنامه قبلی داشت، گفت: این فتنه درس بزرگی داشت و آن این که دایره انقلاب را با تنگ نظری تنگ نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به بازگشایی مدارس، رسالت دستگاه تعلیم و تربیت را خطیر دانست و گفت: معلمی شغل انبیا است، بایستی معلمان به خوبی به وظیفه خود عامل باشند و تعلیم و تربیت را جدی تر بگیرند.

وی با بیان اینکه مدارس باید به جهاد تبیین اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: مجموعه نظارتی در آموزش و پرورش بایستی با حساسیت بیشتری برخی از گزارشات و دغدغه‌های مردم را دنبال کند، برخی مسائل و آدرس‌های غلطی که داده می‌شود و یا برخی از معلمان که خود به آداب دینی پایبند نیستند، اصلاً قابل قبول نیست.

محمودی از اولیا دانش آموزان خواست، مسائل فرزندان خود را با حساسیت دنبال کنند و تاکید کرد: مدارس و خانواده باید در کنار یکدیگر تلاش کنند، تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

دشمن از مدت‌ها قبل در پی ایجاد فتنه بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مسائل اخیر گفت: دشمن از جنگ نظامی در کشور ما ناامید شده و با روش‌های سخیف سعی در کشاندن مردم به خیابان‌ها دارد، امروز اقتدار نظامی ایران به گونه‌ای است، که حتی در جنگ روسیه و اوکراین پهبادهای ایران سرنوشت جنگ را دگرگون می‌کند.

وی گفت: دشمن همچنین از تأثیرگذاری تحریم‌ها نیز ناامید است، با تلاش‌های دولت و صبر ملت و گشایش‌ها در فروش نفت و صادرات بسیاری از رشته‌های دشمن را پنبه کرده است، به همین دلیل دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را دچار چالش کند.

محمودی با طرح این سوال که «چرا دشمن از فوت یک دختر خانم استفاده کرده است؟» گفت: تمام شواهد نشان می‌دهد، که دشمن از مدت‌ها پیش آماده ایجاد فتنه بوده است و چه فرصتی بهتر از فوت این خانم که کرد بود و می‌توانست، به مساله تجزیه کردستان دامن بزند و دعوای شیعه و سنی به راه بیاندازند و ظلم به زنان را بهانه کند.

وی خطاب به بانوان چادری گفت: قدر چادر خود را بدانید و ذره‌ای متزلزل نشوید، چادر سلاح شما است، امروز دیدی که دشمن در پی خلع سلاح زنان است، اما با صدای بلند می گوئیم، که همان گونه که رضاشاه و اربابان آمریکایی آن نتوانستند، حجاب را از سر زنان مؤمن ایران بردارد، نوچه‌های استکبار هم هرگز نخواهد توانست، این کار را کنند.

خطیب جمعه ورامین با انتقاد از اینکه در حوزه مبارزه با بدحجابی نیروی انتظامی تنها مانده است، گفت: همین تنها ماندن سبب می‌شود، که با یک حادثه اینگونه مورد هجمه قرار گیرد.

فتنه اخیر نشان داد که نباید دایره انقلاب را تنگ کنیم

محمودی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا وزرا در انجام وظایف خود در رابطه با حجاب جدی نیستند، بیش از یک سال از عمر دولت جهادی و انقلابی می‌گذرد، وزارتخانه‌ها در زمینه حجاب چه کردند، دولت، مجلس و دستگاه قضائی این پیام را بشنوند و بدانند، انتظار مردم عزیز در حوزه حجاب و عفاف این نبود.

وی خطاب به مسئولان گفت: امروز هرچه برای این مردم نوکری کنید، کم است، تا می‌توانید، خدمت کنید، باید مردم نتیجه تلاش‌های مسئولین را خصوصاً در حوزه اقتصادی، تأمین مسکن، ازدواج جوانان و. …حس کنند، این فتنه درس بزرگی داشت و آن اینکه دایره انقلاب را با تنگ نظری تنگ نکنیم و چهره‌ها و عناصر دلسوز و کارآمد انقلابی را منزوی نسازیم، باید به دنبال جذب حداکثری باشیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه انقلاب اسلامی صاحب دارد، گفت: دست غیبی امام عصر (عج) هدایت گر این انقلاب است و ان شاالله پرچم این انقلاب با رهبری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید.

محمودی از همه اعضای شورای تأمین و مسئولان انتظامی و قضائی و اطلاعات و همه افرادی که در این قضایا در میدان ایستادند و زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مناسب است، عکس لیدرهای اغتشاش و فتنه در ورامین منتشر شود، تا رسوای عام و خاص شود، گفت: مردم باید از مجازات لیدرها مطلع شوند، باید مردم از مجازات‌ها مطلع شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری