آل کثیر بدون قرارداد؛ بازیکن تستی پرسپولیس!


عیسی آل‌کثیر چند روزی است در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا کرده و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد. این اتفاق در حالی رخ داده که آل‌کثیر قراردادی با پرسپولیس ندارد و قرارداد دو ساله او با سرخ‌پوشان در پایان فصل گذشته لیگ به...

عیسی آل‌کثیر چند روزی است در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا کرده و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

این اتفاق در حالی رخ داده که آل‌کثیر قراردادی با پرسپولیس ندارد و قرارداد دو ساله او با سرخ‌پوشان در پایان فصل گذشته لیگ به اتمام رسید و او این روزها بدون قرارداد در تمرینات پرسپولیس حاضر است.

از طرف دیگر در روزهای اخیر عنوان شده که نام آل‌کثیر در نیم‌فصل به لیست پرسپولیس اضافه خواهد شد اما این در حالی است که کادر فنی سرخ‌پوشان هنوز تصمیم قاطعی درباره این موضوع نگرفته است.

مربیان پرسپولیس در ابتدا قصد دارند تا میزان آمادگی مهاجم سابق خود را بررسی کنند و در صورتی که آل‌کثیر بتواند خود را به کادر فنی تحمیل کند آن زمان بحث قرارداد جدید با این بازیکن به میان خواهد آمد اما در حال حاضر هیچ تصمیمی برای عقد قرارداد با این بازیکن گرفته نشده است.

آل‌کثیر که عملکرد تأثیرگذاری در پرسپولیس به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا دو فصل قبل، داشت، در هفته چهاردهم لیگ گذشته و در مشهد از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و بعد از چند ماه تعلل و وقفه عجیب و پرابهام که هنوز مسوول آن مشخص نشده ، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. او این روزها تمرینات خود را آغاز کرده تا بتواند نظر مساعد کادر فنی پرسپولیس برای عقد قرارداد دوباره با این باشگاه را جلب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا