حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996


حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996

به‌زودی مجموعه‌ای خیره‌کننده از یازده خودروی کلاسیک ژاپنی به حراج گذاشته می‌شود و احتمالاً بر سر خرید آن‌ها دعوا خواهد شد. این مجموعه شامل خودروهایی از مدل ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ می‌شود. شروع این مجموعه با یک نیسان پولسار GTi-R است که سیزدهمین نمونه از تنها...

به‌زودی مجموعه‌ای خیره‌کننده از یازده خودروی کلاسیک ژاپنی به حراج گذاشته می‌شود و احتمالاً بر سر خرید آن‌ها دعوا خواهد شد. این مجموعه شامل خودروهایی از مدل ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ می‌شود. شروع این مجموعه با یک نیسان پولسار GTi-R است که سیزدهمین نمونه از تنها ۲۱ دستگاهی است که این خودرو ساخته شده و قبلاً متعلق به مدیر اجرایی نیسمو بوده است. این خودرو تنها ۴,۷۰۰ کیلومتر کار کرده است. مزدا اتوزم AZ-1 مدل ۱۹۹۲ با ۷۲ هزار کارکرد خودروی بعدی است و یک هوندا NSX-R مدل ۱۹۹۳ با کارکرد ۶۰,۵۰۰ کیلومتری هم دراین‌بین دیده می‌شود. این نسخه فقط مخصوص بازار ژاپن بود و تنها ۴۸۳ دستگاه از آن ساخته شد.

حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996

حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996

خودروی بعدی، یک نیسان اسکای‌لاین R32 GT-R V-Spec II N1 مدل ۱۹۹۴ با کارکرد زیر ۸ هزار دلار است. از این خودرو فقط ۶۳ دستگاه ساخته شد که این سی‌وپنجمین نمونهٔ آن است. یک تویوتا سوپرا مدل ۱۹۹۴، یک سوبارو ایمپرزا STI استیشن با کارکرد ۵۶,۷۰۰ کیلومتر، یک میتسوبیشی لنسر اوولوشن II GSR مدل ۱۹۹۴ با کارکرد زیر ۱۵ هزار کیلومتر، یک نیسان اسکای‌لاین R3 GT-R V Spec مدل ۱۹۹۵ بنفش‌رنگ با کارکرد حدود ۲۰ هزار کیلومتر، یک تویوتا سنچوری LWB مدل ۱۹۹۵ با کارکرد ۱۰۲ هزار کیلومتر، یک هوندا اینتگرا تایپ R مدل ۱۹۹۶ با قطعات موگن و کارکرد ۲۴,۷۰۰ کیلومتری و یک میتسوبیشی لنسر اوولوشن IV GSR مدل ۱۹۹۶ با کارکرد ۶۷,۲۰۰ کیلومتر هم دیگر خودروهای این مجموعهٔ جذاب هستند.

حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996
حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا 1996

به نظر می‌رسد تمام این یازده خودرو در شرایطی عالی قرار داشته باشند و قطعاً هرکدام از آن‌ها طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندان دارند. بااین‌حال، از بین این ماشین‌ها احتمالاً هوندا NSX-R و نیسان اسکای‌لاین R32 GT-R V-Spec II N1 بیشترین ارزش را دارند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی