آشوب‌های اخیر نتیجه جنگ روانی برنامه ریزی شده دشمنان بود


آشوب‌های اخیر نتیجه جنگ روانی برنامه ریزی شده دشمنان بود

آستارا- امام جمعه آستارا آشوب‌های اخیر را نتیجه جنگ روانی برنامه ریزی شده دشمنان دانست و گفت: دشمن با استفاده از احساسات جوانان ایرانی به دنبال رسیدن به منافع خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آستارا با قدردانی از حضور گسترده مردم در تجمع «امت رسول الله» در محکومیت اغتشاشگران گفت: بزرگترین اشتباه محاسباتی دشمن این است که نیروی ایمان مردم انقلابی ایران را نادیده می‌گیرند.

حجت الاسلام باقری اضافه کرد: آشوب‌ها و درگیری‌های چند روز اخیر نتیجه جنگ روانی برنامه ریزی شده دشمنان بود که با استفاده از مؤلفه‌های مهم انرژی و سرعت، احساسات، جسارت و خشونت برخی جوانان و زنان و دختران فریب خورده را به میدان آورده و با میدان داری برخی عوامل آموزش دیده به دنبال منافع خود بودند.

امام جمعه آستارا افزود: مسئولیت اعمال خشونت بار روزهای گذشته بر عهده سرگروه‌های عناصر مختلف منافق، تجزیه خواه و سلطنت طلب بود.

وی ادامه داد: آنها با هتک حرمت مقدسات دینی مانند قرآن، مساجد، امامزاده‌ها و موکب‌های عزاداری و حتی ارزش‌های ملی و انقلابی مثل پرچم اوج دشمنی خود را با اسلام و انقلاب و مردم ایران نشان دادند.

حجت الاسلام باقری فضای ولنگار مجازی را مسئله اصلی سازماندهی این فتنه دانست و گفت: عوامل فتنه با استفاده از فضای مجازی به راحتی با القای شبهات و ابهامات مختلف و نشر اخبار کذب و جعلی توسط نیروهای سایبری صهیونیستی و منافقین توانستند با استفاده از اغتشاش خبری، اغتشاش خیابانی ایجاد کنند که این مهم خود ضرورت کنترل دقیق و استفاده صحیح از فضای مجازی را یادآوری می‌کند.

امام جمعه آستارا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: با هوشیاری نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی با توجه به اهمیت مرزی بودن آستارا همه تحرکات کنترل شده و اجازه برپایی کوچک‌ترین تجمع و اغتشاش داده نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...