مربی تیم ملی دوومیدانی: جامعه ورزش ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری است/ دشمنان قصد تفرقه افکنی دارند


مربی تیم ملی دوومیدانی: جامعه ورزش ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری است/ دشمنان قصد تفرقه افکنی دارند

مربی تیم ملی و قهرمان سابق دوومیدانی کشورمان گفت: ثبات ایران به مذاق دشمنان خوش نیامده است و به دنبال تفرقه افکنی و اغتشاش در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر پیاهو در خصوص اتفاقات اخیر و اغتشاشات در ایران اظهار داشت: امنیت و ثبات ایران اسلامی با توجه به شرایط بحرانی منطقه به مذاق دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خوش نیامده است و قصد تفرقه افکنی و اغتشاش در کشور را داشتند که با حضور مردم ولایت مدار همیشه در صحنه و درایت سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و امنیتی این تفرقه در نطفه کور شد.

مربی تیم ملی و قهرمان سابق دوومیدانی افزود: خوشبختانه جامعه آگاه و فرهیخته ورزش ایران موضع گیری های مناسبی در خصوص فتنه گران و اغتشاش گران داشته است و نقطه مشترک تمامی آنها این است که باید در خط ولایت حرکت کنیم و گوش به فرمان حضرت آقا باشیم و به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی و ورزشی با بصیرت و آگاهی از ارزش های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کنیم.

پیاهو تاکید کرد: دشمنان کور دل ایران اسلامی بدانند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه خواهد داد و به گفته امام راحل استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید