انکار حجاب، انکار نماز و روزه است


انکار حجاب،  انکار نماز و روزه است

حجت الاسلام حجازی حجاب را از ضروریات جامعه اسلامی و انکار حجاب را مثل انکار نماز و روزه دانست و گفت: اگر قرار باشد به حجاب بی حرمتی شود، پس جواب خون شهداء چه می شود؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» ظهر امروز (۸ مهر ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به مناسبت های این هفته اشاره و ضمن تبریک هفته گردشگری، اظهار کرد:میراث را در واقع میراث بدانیم، در حالی که میراث این ملت فرهیخته رقص و ولنگاری نیست و میراث این سرزمین علم، دین و شرف است که باید صیانت شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه از دوم تا 12 مهرماه دهه وقف است، افزود: همه باید تلاش کنند که باقیات الصالحاتی برای فردای قیامت خود در نظر بگیرند، لذا انسان باید تلاش کند برای آینده خودش و هدایت نسل های بعد نیز وقف کند.

وی ادامه داد:موضوع تلخی که دشمنان اسلام اخیرا در کشورمان ایجاد کردند، گرچه از جهتی غربالگری شد و نکات مثبتی هم داشت تا افرادی بهتر شناخته شوند، اما در حقیقت تلخ بود و انسان هایی هم در راستای صیانت از امنیت کشور به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: دشمن از برون توطئه کرد و از درون هم جیره خواری همراهی و به اموال عمومی آسیب زدند.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: متاسفانه این یزیدیان زمان اقدام به آتش زدن آمبولانس ها کردند، قرآن آتش زدند و پرچم کشورمان را مورد اهانت قرار دادند، بنابراین کسی که پرچم این سرزمین را آتش می زند می توان گفت که فرزند این مملکت است؟ چرا که پرچم عَلَم افتخار این ملت است.

وی عنوان کرد: از کسانی که ادعای ایرانی بودن دارند اما در زمین دشمن بازی می کنند سوال دارم که آیا پرچم را قبول دارید یا نه؟ در فتنه ۸۸ برخی از فتنه حمایت کردند و برگ های قرآن را پاره کردند و خیمه های ابا عبدالله (ع) را در روز عاشورا به آتش کشیدند و به عکس امام(ره) جسارت کرده و هلهله کردند، اما متاسفانه برخی افراد هم هنور این اتفاقات را محکوم و اعلام برائت نکرده اند.

حجت الاسلام حجازی افزود:اما دختر خانمی در حادثه ای فوت می کند و همین افراد حامی فتنه و برخی دیگر واکنش نشان می دهند و با دشمن همراهی می کنند.

امام جمعه گچساران یادآور شد: چنین افرادی باید به مردم پاسخ دهند و خوب است این افراد نیز به درستی شناخته و به مردم معرفی شوند و انتظار داریم دستگاه قضایی به میدان بیاید و هر کسی را علیه ارزش های ملت اقدام می کند، سرجایش بنشاند.

وی ادامه داد: کار دشمن دشمنی کردن است و نمی شود که انسان دشمن را دوست بداند، همان دشمنی که فتنه انگیزی می کند و سناریوی هدفمند طرح ریزی می کنند و بعد به هیچ چیزی هم رحم نمی کنند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: دشمن در آن سوی مرزها توطئه می کند و برخی افراد نادان جیرخوار درون کشور هم حمایت می کنند، طبیعی است که نیروی انتظامی هم مقابله می کند که باز هم از خدمات نیروی انتظامی تشکر کرده و می کنیم.

وی گفت: خداوند در قرآن می فرمایند « واجب است و باید خانم ها حجاب را به طور کامل رعایت کنند» این دستور خداوند است.

حجت الاسلام حجازی حجاب را از ضروریات جامعه اسلامی و انکار حجاب را مثل انکار نماز و روزه دانست و گفت: اگر قرار باشد به حجاب بی حرمتی شود، پس جواب خون شهداء چه می شود؟.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه شهدا توصیه موکد نسبت به رعایت حجاب و جایگاه ولایت فقیه دارند، افزود: فتنه امروز مقابل قرآن، اسلام و خون شهدا بوده و کسانی که ادعای مسلمانی و ملی گرایی دارند بفهمند و به درستی هم مقابله کنند و دشمن هم بداند ملت ایران هیچ وقت از آرمان های خود دست نخواهد کشید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران که مرکز فتنه را بمباران و چشم فتنه را کور کرد، ادامه داد: چند روز قبل کروهگ تروریستی کومله در مرز کشورمان توسط توپخانه و موشک های نقطه زن سپاه پاسداران در هم کوبیده شد و دشمن بازهم خوار و ذلیل شد .

حجت الاسلام حجازی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند «همان طور که از پیامبر اکرم(ص) اطاعت واجب است از امام عصر(عج) هم واجب است و هر کسی امام مهدی(عج) را انکار کند، پیامبر(ص) را هم انکار کرده است».

خطیب جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «اقتدار در مقابل قانون شکنان و جنایتکاران لازم است»، بنابراین برخورد قاطع نیروی انتظامی مقابل فتنه انگیزان و اغتشاشگران نیز یک ضرورت است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس