مردم زاهدان آرامش خودرا حفظ کنند/به دشمن قسم‌خورده فرصت داده نشود


مردم زاهدان آرامش خودرا حفظ کنند/به دشمن قسم‌خورده فرصت داده نشود

زاهدان- امام جمعه مسجد مکی زاهدان در سخنانی با تاکید چند باره بر اینکه مردم شهرستان زاهدان و استان آرامش خود را حفظ کنند، گفت: به دشمنان قسم خورده فرصت داده نشود که منطقه را متشنج کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در سخنانی به رسانه‌ها گفت: مردم بسیار شریف و عزیز زاهدان و استان سیستان و بلوچستان حادثه‌ای که امروز پیش‌آمده بسیار تلخ و ناگوار است و این حادثه موردبررسی قرار می‌گیرد که مشخص شود که چه دست‌هایی در کار بوده که حادثه امروز به وجود آمده است.

وی ادامه داد: آنچه الآن نیاز جامعه ما و به‌شدت موردنیاز بوده آرامش است و همه مردم شهرستان زاهدان و استان آرامش خود را حفظ کنند و از هر نوع تعرض و تحریکی در سطح استان اجتناب کنند؛ چرا که استان و شهر ملتهب است و هر نوع تحریکات مشکل‌ساز خواهد بود و تأکید می‌کنم آرامش در شهر، استان و در راه‌ها حفظ شود تا مسئله موردبررسی جدی قرار گیرد.

مولوی اسماعیل‌زهی گفت: تأکید می‌کنم به شایعات توجه نکنید و این پیام و اعتقاد من و خواسته خود بنده است و همچنین همه عزیزان علما و اندیشمندان تأکید دارند که آرامش حفظ شود و هیچ نوع تحرکاتی انجام نگیرد. کسانی که تحریک می‌کنند حرف هیچکس دیگری را قبول نکنید تا قضیه‌ای که پیش‌آمده موردبررسی قرار گیرد و مشخص شود مشکلات از کجا به وجود آمده است.

وی ادامه داد: مجدد تأکید می‌کنم این پیام بنده را به همه برسانید، چیزی که نیاز است آرامش و امنیت است و باید حفظ شود تا حق و باطل مشخص شود.

امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان خطاب به مردم یادآور شد: مواظب باشید دشمنانی هستند که اهداف دیگر دارند و از شرایط بحرانی سوءاستفاده می‌کنند. به دشمنان قسم‌خورده فرصت داده نشود که منطقه را متشنج کنند و برادرکشی راه بیندازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !