جایزه صهیونیست ها برای مصی علی‌نژاد !


جایزه صهیونیست ها برای مصی علی‌نژاد !

رکنا سیاسی: بررسی ها حاکی از آن است که مصی علی نژاد نه برای حمایت از زنان ایران، بلکه بهره‌گیری از مسئله زنان در ایران، آنهم در جهت «تضمین» منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی واجد شرایط لازم برای دریافت جایزه معرفی شده است!

به گزارش رکنا، بر اساس آنچه از سوابق اندیشکده واشنگتن در دسترس است، این موسسه کار خود را در سال 1985 و با حمایت اصلی آیپک Aipac آغاز کرد.

آیپک(American Israel Public Affairs Committee) به انگلیسی مخفف کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیل است که قوی‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکاست. و در واقع اندیشکده واشنگتن با حمایت مالی صهیوینستها و بر اساس دستور کار آنها فعالیت می‌کند.

جایزه صهیونیست ها برای مصی علی‌نژاد !

این موسسه اعلام کرده است که تمرکز خود را بر منافع آمریکایی در خاورمیانه(غرب آسیا) و ترویج سیاست‌هایی که منافع آمریکا را در این منطقه «تضمین» می‌کند قرار داده است!

جایزه صهیونیست ها برای مصی علی‌نژاد !

به عبارت روشن‌تر، مصی علی نژاد نه برای حمایت از زنان ایران، بلکه بهره‌گیری از مسئله زنان در ایران، آنهم در جهت «تضمین» منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی واجد شرایط لازم برای دریافت جایزه معرفی شده است!

مصی علی نژاد طی سالهای اخیر یکی از نمادهای براندازان و اقدامات ضدایرانی در خارج از کشور محسوب می شود که رفتارها و مواضع او شاخص روشنی از ماهیت و بافت این طیف به دست می‌دهد. او در دوره کمپین فشار حداکثری ترامپ نیز با وزیر خارجه او یعنی پومپئو دیدار و در آن از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کرد!

وی در موارد بسیاری از طریق رایزنی با مقامات و رسانه های غربی خواستار تشدید تحریمها علیه مردم ایران شده است!

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت