جزئیات حادثه تروریستی امروز در زاهدان / استاندار سیستان و بلوچستان چه گفت؟


جزئیات حادثه تروریستی امروز در زاهدان / استاندار سیستان و بلوچستان چه گفت؟

رکنا: استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به محکومیت حادثه امروز زاهدان از سوی بزرگان و علما شیعه و اهل تسنن خاطرنشان کرد: از مولوی عبدالحمید قدردا‌نی داریم که به موقع این حرکت را محکوم کردند و آرامش برقرار شد.

به گزارش رکنا، حسین مدرس‌خیابانی درباره حمله امروز تروریستی در زاهدان اظهار داشت: بعد از نما‌ز جمعه عده ای از افراد ناشناس و تجزیه طلب به سمت کلانتری 16 زاهدان در نزدیکی مسجد مکی حمله ور شد و مقر انتظامی را مورد تعرض قرار دادند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این ‌تروریست‌ها تصرف کامل کلانتری بود، افزود: آنها بعد از خسارت به دیوارهای کلانتری اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا به داخل کلانتری کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بعد از این حادثه واکنش نیروهای امنیتی و نظامی قاطع بود، تصریح کرد: این افراد "تروریست" و تجزیه‌طلب" بودند که برای ما مسجل شد و بحمدالله با تلاش نیروهای امنیتی، تروریست‌ها در دستیابی به هدفشان ناکام ماندند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تروریست ها بعد از ناکامی در حمله 3 کلانتری زاهدان به ‌به فروشگاه‌ها، بانک‌ها و بازار زاهدان تعرض کرده و خسارت فراوانی به اموال مردم زدند، ادامه داد: با حضور نیروهای امنیتی در سطح شهر بلافاصله اوضاع کنترل شد و هم اکنون آرامش در شهر برقرار است.

وی با بیان اینکه ‌‌نیروهای نظامی و امنیتی تا دستگیری کامل اشرار مسلح از پای نخواهند نشست، اضافه کرد: از مردم زاهدان نهایت قدردانی را داریم که امروز با این تروریست‌ها همراهی نکردند‌ و از آنها اعلام برائت کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به محکومیت حادثه امروز زاهدان از سوی بزرگان و علما شیعه و اهل تسنن خاطرنشان کرد: از مولوی عبدالحمید قدردا‌نی داریم که به موقع این حرکت را محکوم کردند و آرامش برقرار شد.

وی با اشاره به اغتشاشات در سایر نقاط کشور طی چند روز گذشته تاکید کرد: این در حالی بود که ‌تا ظهر امروز ‌فضای بسیار آرامی در منطقه برقرار بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون در حادثه امروز 19 نفر ‌کشته ‌و‌ 20 نفر مجروح شده‌اند، اظهار داشت: ایت تعداد شامل مردم و نیروهای نظامی می‌شود که آمار تفکیکی به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته