برنامه شهرداری تهران برای تامین قطعات مترو و اتوبوس از بورس‌‌‌کالا


برنامه شهرداری تهران برای تامین قطعات مترو و اتوبوس از بورس‌‌‌کالا

مدیرعامل سرمایه‌گذاری شهر از تامین برخی قطعات موردنیاز مترو و اتوبوس از بورس‌کالا توسط شهرداری تهران خبر داد. شهرداری تهران پیش‌تر هم اعلام کرده بود که برای تامین نیازمندی‌‌‌هایش، در بورس‌کالا حضوری فعال خواهد داشت.

برنامه شهرداری تهران برای تامین قطعات مترو و اتوبوس از بورس‌‌‌کالا

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی علیرضایی درباره خرید و فروش در بورس‌‌‌کالا توسط شهرداری تهران اظهار کرد: علاوه بر عرضه املاک شهرداری تهران در بورس‌‌‌کالا که با موفقیت‌‌‌های خوبی همراه بود، قرار است خرید و فروش لوازم یدکی خودرو و برخی از قطعات مترو و اتوبوس نیز از طریق بورس‌‌‌کالا انجام شود. وی با اشاره به اینکه خرید و فروش گل و گیاه، تابلوهای زیباسازی و ضایعات آهن در بورس‌‌‌کالا از دیگر موضوعات مورد توجه است، ‌‌‌ گفت: خرید و فروش در بورس‌‌‌کالا علاوه بر شفافیت‌‌‌، سبب ۳۰‌درصد صرفه‌‌‌جویی در منابع شهرداری تهران شده است.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری شهر خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت سالم از دیگر مزایای خرید و فروش در بورس‌‌‌کالاست که مورد توجه شهرداری تهران قرار گرفته است و برنامه‌‌‌های گسترده‌‌‌ای در این راستا داریم. پس از پذیرش و عرضه دو واحد مسکونی شهرداری تهران در اواسط مرداد و یک‌ملک دیگر در اوایل شهریور در بازار فرعی بورس‌کالا، چهارمین ملک شهرداری در بورس‌کالا طی روزهای اخیر پذیرش شد. شهرداری تهران بعد از تامین نیازهایش از بورس‌کالا با خرید برخی از اقلام موردنیاز پروژه‌‌‌ها و عرضه املاک مازاد که به دور دوم کشیده شده، در برنامه جدید خود که در دستورکار قرار داده، فروش ضایعات آهنی در بورس‌کالا را آغاز کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟