شب شعر و خاطره دفاع مقدس برگزار شد/ برقراری عدالت فرهنگی هدف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان


شب شعر و خاطره دفاع مقدس برگزار شد/ برقراری عدالت فرهنگی هدف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی گفت: شب شعر و خاطره یکی از برنامه های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس است که با حمایت این اداره کل در شهر جبالبارز برگزار شد.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس خبر داد و گفت: این شب شعر و خاطره یکی از برنامه های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس است که با حمایت این اداره کل در شهر جبالبارز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکنون تمام تلاش خود را در راستای ایجاد عدالت فرهنگی بکار برده است.

وی افزود: به همین منظور با حمایت این اداره کل در سطح شهرستان های منطقه برنامه های فرهنگی مختلفی اجرا می شود.

مسلمی مهنی تاکید کرد: هدف ما در ایجاد عدالت فرهنگی، تمرکز زدایی برنامه های فرهنگی از مرکزیت شهرها و اجرای این برنامه ها در بخش ها و روستا های منطقه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس با حمایت این اداره کل برنامه های فرهنگی در بخش جبالبارز و اسماعیلی و روستای میانچیل در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان با جنگ روایت ها سعی دارند واقعیت های دفاع مقدس را تحریف کنند بنابراین همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین این واقعیت ها را به نسل نوجوان و جوان که هیچ خاطره ای از آن دوران ندارند، منتقل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفته دفاع مقدس را تداعی کننده یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام و ایثارگری شهدا دانست و تصریح کرد: در جنگ تحمیلی شهدا با دستان خالی اما با ایمان، اخلاص و ایثار در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا با برگزاری برنامه های فرهنگی همچون شب شعر و خاطره، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: نسل نوجوان و جوان ما باید با آموزه ها و درس های دفاع مقدس آشنا شوند و این مهم وظیفه ما را سنگین تر می کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)