ترویج سیره امام رضا(ع) موجب بصیرت افزایی می شود


ترویج سیره امام رضا(ع) موجب بصیرت افزایی می شود

حجت الاسلام باقری گفت: عشق به امام رضا(ع) موجب بصیرت افزایی است و این عشق، محبت و مودت باید در سراسر زندگی ما جاری و ساری باشد.

حجت الاسلام یوسفعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: زندگی امام رضایی و توجه به سیره و روش و سبک زندگی امام رضا(ع) گامی مهم برای توسعه فرهنگ اهل بیتی در جامعه است که کانون مساجد باید در این بخش فعال تر از گذشته برای ترویج گام بردارد.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: سبک زندگی رضوی و اخلاق حسنه و پسندیده امام رضا(ع) موجب دوری جستن از بسیاری پناهان و خطاهاست و باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در کنار برکات وجودی امام رضا(ع) در کشور ما، بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) هم فرصتی مهم برای رسیدن به سعادت و کمال و مایه خیر و برکت و غفران و رحمت است .

حجت الاسلام باقری گفت: عشق به امام رضا(ع) موجب بصیرت افزایی است و این عشق و محبت و مودت باید در سراسر زندگی ما جاری و ساری باشد.

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: زندگی امروزی بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ اهل بیتی و امام رضایی است و زندگی ائمه اطهار(ع) باید چراغ راه ما باشد.

وی یادآور شد: دوران زندگی پر فراز و نشیب امام رضا(ع) امروزه باید برای جوانان و نسل جدید بیان شود تا با تبیین درست زندگی اهل بیتی برای سعادت و سلامت گام برداشت.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی