سقوط بیت کوین به منطقه ناشناخته


قیمت بیت کوین دو روز قبل و در ادامه روند نابسامان نزولی، سقوط به کانال 18 هزار دلار را تجربه کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، ایسنا به نقل از کوین نوشت: در این حال، یک تحلیلگر کهنه کار ارزهای دیجیتال احتمال کاهش قیمت بیت کوین به 14 هزار دلار را مطرح کرده است. «مرتن» اشاره کرده که میانگین متحرک وزنی 200 هفته ای بیت کوین، به جای حمایت هم اینک به سطح مقاومت تبدیل شده است.

وی توضیح داده که تا پیش از این بیت کوین (و رمزارزها) تقریباً همیشه در تمام عمر خود، بالاتر از (این) حد متوسط بوده است. اما بازارهای بیت کوین و رمزارز در سقوط بازار رمزارزها در تیرماه به زیر این سطح سقوط کردند و شاهد سقوط بیت کوین به 17 هزار و 600 دلار بودند.

از آن زمان تاکنون بیت کوین در محدوده 20 هزار دلار قرار گرفته که تقریباً کمتر از میانگین متحرک وزنی خود یعنی 23 هزار دلار است. با توجه به ناتوانی این رمز ارز در عقب نشینی از این وضعیت، این تحلیلگر ادعا کرده که بیت کوین هم اینک در «منطقه ناشناخته» است.

به گفته وی، اقدام اخیر قیمت بیت کوین احتمالاً نشان دهنده «پایان یک بازار گاوی سکولار طولانی مدت» است که بیت کوین در طول زندگی خود در کنار سهام تجربه کرده است. به همین دلیل ممکن است بیت کوین دیگر یک دارایی پیشرو در مقایسه با سایر کالاها و سهام نباشد.

به گفته این تحلیلگر، قیمت پایین بعدی این ارز دیجیتال می‌تواند حدود ۱۴ هزار دلار باشد. بنا بر این گزارش، تصمیم بانک مرکزی آمریکا درباره نرخ بهره که در آن بازار انتظار افزایش ۷۵ واحد پایه دیگر را دارد، به کاهش احتمالی ارزش ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. سیاست پولی سخت گیرانه با کاهش عمده ارزش سهام و ارزش ارزهای دیجیتال در طول سال ۲۰۲۲ همزمان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی