شهادت طلبی دفاع مقدس درس امروز و فرداهای ما است


شهادت طلبی دفاع مقدس درس امروز و فرداهای ما است

شیراز - فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: شهادت طلبی و رشادت طلبی دفاع مقدس درس امروز و فردای ما است و دشمنان بدانند آمال و آرزوی براندازی نظام و انقلاب را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری گفت: دشمنان و منافقین در یک صف آرایی و آرایش نمایان با میدان داری و مدیریت افکار عمومی و پشتیبانی عده‌ای پول پرست خیال می‌کنند بر این مردم و نظام غلبه پیدا می‌کنند. وی تصریح کرد: دفاع مقدس رویداد بسیار بزرگی برای رشادت طلبی و حماسه آفرینی و مقاومت ملتی است که در تاریخ ثبت شد.

او با بیان اینکه دشمنان بدنبال فراموشی رویداد دفاع مقدس از صحنه تاریخ این ملت است، گفت: مادامی که فرهنگ رشادت طلبی و مقاومت در این مردم طنین افکن باشد بر این نظام نمی‌توانند غلبه پیدا کنند و گواه آن برنامه ریزی برای تو طئه‌ها و فتنه‌های مختلف در مقطع‌های این انقلاب بوده است.

سرهنگ جابری گفت: با هوشیاری و بیداری مردم حرکت‌های خبیث براین نظام و انقلاب راه به جایی نمی‌برد و این نصرت الهی است و باید در این مسیر هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: شهادت طلبی و رشادت طلبی دفاع مقدس درس امروز و فردای ماست و دشمنان بدانند آمال و آرزوی براندازی نظام و انقلاب به گور خواهند برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس