عالمی: امیدوارم بدشانسی‌ هوادار تمام شود/ شناخت خوبی از سپاهان داریم


عالمی: امیدوارم بدشانسی‌ هوادار تمام شود/ شناخت خوبی از سپاهان داریم

مربی تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد بدشانسی‌های این تیم تمام شود و در دیدار فردا مقابل سپاهان به سه امتیاز دست یابند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایمان عالمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به وقفه‌ 20 روزه لیگ، فرصتی پیدا کردیم تا تمرینات خیلی خوبی را پشت سر بگذاریم و روی نقاط قوت و ضعف‌مان کار کردیم. با برنامه‌ریزی که الهامی داشت، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما همچین شناخت خوبی از حریف‌مان داریم. تیمِ خوب سپاهان از مدیریت و ساختار بسیار خوبی بهره می‌برد،‌ کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای در اختیار دارد و امیدوارم در روزی که ما مقابل این تیم میزبان هستیم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در واکنش به صحبت ساکت الهامی که گفته است هوادار را به تیمی تبدیل می‌کند که مردم تهران از فوتبال آن لذت ببرند، گفت: صحبت الهامی درست است. او دنبال چنین استراتژی است. فکر می‌کنم قبل از تعطیلات ما یکی از بهترین بازی‌ها را مقابل مس رفسنجان انجام دادیم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که اگر توپ ما به جای اینکه به تیر دروازه برخورد کند، به گل رفته بود شاید اتفاق دیگری می‌افتاد. امیدوارم که بدشانسی‌های ما تمام شود و از این بازی، بازی‌های زیبایی را از هوادار شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سؤال که برای دیدار مقابل سپاهان تمام بازیکنان‌ را در اختیار دارند یا خیر، خاطر نشان کرد: ما تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و می‌توانیم مقابل سپاهان از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید