همکاری برند کیت با بی ام و برای تولید یک خودروی الکتریکی


همکاری برند کیت با بی ام و برای تولید یک خودروی الکتریکی

برند لایف استایل کیت ضمن انتشار تیزری اعلام کرد با بی‌ام‌و همکاری می‌کند. پس از عرضه موفقیت‌آمیز خودروی کیت و بی‌ام‌و M4 کامپتیشن در سال ۲۰۲۰، این شرکت مستقر در نیویورک هم‌اکنون آماده معرفی خودروی جدیدی با همکاری ژرمن‌ها می‌شود. رونی فیگ مؤسس کیت...

برند لایف استایل کیت ضمن انتشار تیزری اعلام کرد با بی‌ام‌و همکاری می‌کند. پس از عرضه موفقیت‌آمیز خودروی کیت و بی‌ام‌و M4 کامپتیشن در سال ۲۰۲۰، این شرکت مستقر در نیویورک هم‌اکنون آماده معرفی خودروی جدیدی با همکاری ژرمن‌ها می‌شود. رونی فیگ مؤسس کیت با انتشار یک پست در فضای مجازی به تاریخچه بی‌ام‌و پرداخت و تیزر مرموزی را نیز منتشر ساخت.

همکاری برند کیت با بی ام و برای تولید یک خودروی الکتریکی

فیگ به دهه ۷۰ میلادی و زمانی که بی‌ام‌و اولین خودروی الکتریکی خود را ساخت اشاره می‌کند. به گزارش پدال و به نقل از بی‌ام‌و بلاگ، بی‌ام‌و ۱۶۰۲ اولین تلاش این خودروساز در دنیای الکتریکی‌ها بود و شعاع حرکتی ۶۰ کیلومتری و حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعتی جزو ویژگی‌های آن به شمار می‌رفت. بی‌ام‌و ۱۶۰۲ با رنگ نارنجی هماهنگ با بازی‌های المپیک مشهور شده بود. خودروی یاد شده همچنین از نشان بازی‌های المپیک در بدنه استفاده می‌کرد و نام Elektro-Antrieb نیز بر روی پروفایل جانبی آن دیده می‌شد. به همین خاطر شکی وجود ندارد که دومین پروژه کیت و بی‌ام‌و دارای قوای محرکه الکتریکی خواهد بود. چنین خودرویی می‌تواند بی‌ام‌و i4 M50، iX M60 و یا XM پلاگین هیبریدی باشد. انتشار می‌رود اواخر ماه جاری میلادی جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر شود.

همکاری برند کیت با بی ام و برای تولید یک خودروی الکتریکی

رونی فیگ چندین سال است که به چهره‌ای مطرح تبدیل شده و علاقه ویژه‌ای به محصولات بی‌ام‌و به ویژه خودروهای کلاسیک دارد. ظاهراً او حداقل مالک ۱۰ خودروی بی‌ام‌و بوده و محصولات نمادینی همچون M3 E30 را نیز نگهداری می‌کند. او گفته است:

من در حال حاضر مالک دو دستگاه M6 E24، یک دستگاه M3 E30، یک دستگاه M3 E30 Evo، یک دستگاه M3 E30 کانورتیبل، یک دستگاه ۸۵۰ CSi، یک دستگاه M760Li و سه نسخه از بی‌ام‌و M4 کامپتیشن کیت هستم. در واقع من ۵ مدل مختلف را در گاراژ خود دارم اما چندین نمونه از آن‌ها را نگهداری می‌کنم.

همکاری برند کیت با بی ام و برای تولید یک خودروی الکتریکی

همکاری قبلی کیت با بی‌ام‌و منجر به تولید ۱۵۰ دستگاه M4 کامپتیشن خاص شد که همه آن‌ها در عرض ۱۱ دقیقه به فروش رسیدند. این خودروها قیمت پایه ۱۰۹۲۵۰ دلاری داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان