موفقیت ایران در احراز سمت کلیدی در مجمع کشورهای صادر کننده گاز


موفقیت ایران در احراز سمت کلیدی در مجمع کشورهای صادر کننده گاز

به گزارش شانا نمایندگان کشورهای عضو در هیات اجرایی بیست و چهارمین اجلاس مجمع کشورهای صادر کننده گاز (جی یی سی اف) در سومین روز این نشست پس از مصاحبه با کاندیداهای واجد شرایط، محمد امین نادریان، کاندید کشورمان را برای این پست مهم با رای بالا...

به گزارش شانا نمایندگان کشورهای عضو در هیات اجرایی بیست و چهارمین اجلاس مجمع کشورهای صادر کننده گاز (جی یی سی اف) در سومین روز این نشست پس از مصاحبه با کاندیداهای واجد شرایط، محمد امین نادریان، کاندید کشورمان را برای این پست مهم با رای بالا انتخاب کردند.

نادریان برای دو دوره سه ساله به مجمع کشورهای صادر کننده گاز در دوحه قطر اعزام می شود.

وی دانش آموخته دکتری اقتصاد انرژی در دانشگاه علامه طباطبانی است و تجربه عملی و درخشانی در مدل سازی با داده های کلان دارد.

این موفقیت در دیپلماسی انرژی وزارت نفت مرهون کفایت علمی و تخصصی کاندید کشورمان و همچنین تدوین راهبرد موثر و رایزنی موفق و بهره برداری از ظرفیتهای مختلف دیپلماسی کشور توسط همکاران امور اوپک و روابط با مجامع انرژی است.

بنا بر این گزارش دبیرکل مجمع، محمد حامل و اعضای هیات اجرایی نیز این موفقیت را به نماینده جمهوری اسلامی ایران در هیات اجرائی مجمع تبریک گفتند.

بیست و چهارمین اجلاس هیات اجرایی مجمع کشورهای صادر کننده گاز (جی یی سی اف) در تاریخ ۷-۵ مهر سال جاری در دوحه قطر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403