بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران


بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره است که در نقشه تهران، در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه پارک وی قرار گرفته است. به دلیل ...

 

هتل استقلال تهران، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره است که در نقشه تهران، در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه پارک وی قرار گرفته است. به دلیل موقعیت مکانی این هتل و نزدیک بودن آن به مناطقی مانند خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی، نمایشگاه بین المللی تهران و ... مراکز تفریحی و تجاری بسیاری در اطراف آن وجود دارد.

در این مقاله، هتل استقلال تهران و مراکز تفریحی و تجاری اطراف آن را به شما معرفی خواهیم کرد تا در زمان سفر به تهران از آن بهره‌مند شوید.

درباره هتل استقلال تهران

در سال 1341، برج غربی هتل استقلال به بهره‌داری رسید و پس از گذشت 10 سال، برج شرقی هتل نیز افتتاح شد. این هتل، زیرمجموعه گروه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است و از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده است. فضاهای اقامتی برج غربی هتل به شهر تهران و اتاق‌های برج شرقی به کوه‌های شمال تهران دید دارند.

به طور کلی، هتل دارای 552 باب اتاق‌ و سوئیت است که تمامی آن‌ها دارای بالکن هستند و از امکاناتی مانند صندوق امانات، تلویزیون LCD، اینترنت و یخچال دارند. لازم به ذکر است که در حال حاضر به دلیل بازسازی، استفاده از اتاق‌های برج غربی ممکن نیست.

مرکز خرید سام سنتر

سام سنتر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید پایتخت است که در الهیه، خیابان فرشته قرار گرفته است. این مرکز خرید معماری چشم‌نواز و بنای مجللی دارد و برندهای مشهور و معتبر داخلی و خارجی در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، طلا و جواهرات، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی در آن حضور دارند. مرکز خرید سام سنتر حدود 10 دقیقه با تاکسی از هتل استقلال فاصله دارد.

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران

بازار قائم تجریش

یکی از محله‌های قدیمی شمال تهران، که حس و حال متفاوتی با سایر نقاط شهر دارد تجریش است. این محله مملو از مراکز خرید کوچک و بزرگ سنتی و جدید است؛ اما یکی از جدیدترین مراکز خرید تجریش، بازار قائم است.

این بازار در قلب بازارچه سنتی تجریش قرار گرفته و فروشگاه‌هایی در زمینه‌های مختلف پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم تزئینی خانه و آثار هنری دارد. برای رفتن به بازار قائم می‌توانید از ایستگاه تجریش در نقشه مترو تهران در خط 1 قرار دارد استفاده کنید. لازم به ذکر است که فاصله هتل تا بازار قائم تجریش، حدود 20 دقیقه با تاکسی خواهد بود.

مرکز خرید الهیه

اگر به دنبال خرید سوغاتی‌های گران قیمت از برندهای لوکس هستید، حتما به مرکز خرید مدرن الهیه بروید. مدرن الهیه نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل استقلال تهران است و پس از حدود 7 دقیقه می‌توانید به آن برسید. همچنین می‌توانید پس از گشت و گذار در بازار قائم، سوار مترو تجریش شوید و به سمت ایستگاه صدر بیایید که در نزدیکی مدرن الهیه است. البته لازم به ذکر است که از مترو صدر تا مدرن الهیه باید سوار تاکسی شوید.

پاساژ پالادیوم

در خیابان مقدس اردبیلی در زعفرانیه، یکی از معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران با تنوع فروشگاهی بسیار زیاد قرار گرفته است. پاساژ پالادیوم یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین مراکز خرید تهران است که با فاصله 20 دقیقه‌ای از  هتل استقلال قرار گرفته است. در این مرکز خرید می‌توانید از فروشگاه‌های برندهای معروف و معتبر، هایپر مارکت و فودکورت بزرگ با تنوع غذای بالا استفاده کنید.

 بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران

 در آخر در نظر داشته باشید که می‌توانید از سفرانه برای رزرو هتل در تهران و شهرهای دیگر ایران استفاده کنید تا اقامتی راحت با بهترین قیمت داشته باشید.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری