انتشار اولین تصاویر گوشی اقتصادی Galaxy A14 سامسونگ


انتشار اولین تصاویر گوشی اقتصادی Galaxy A14 سامسونگ

اخیراً اولین رندرهای مطبوعاتی از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یعنی گلکسی آ 14 (Galaxy A14) وارد فضای مجازی شده‌اند. اینطور که پیداست این گوشی با دوربین سه‌گانه و قاب شیشه‌ای عرضه خواهد شد. برای مشاهده تصاویر افشا شده از Galaxy A14 شهر سخت افزار را...

اخیراً اولین رندرهای مطبوعاتی از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یعنی گلکسی آ 14 (Galaxy A14) وارد فضای مجازی شده‌اند. اینطور که پیداست این گوشی با دوربین سه‌گانه و قاب شیشه‌ای عرضه خواهد شد. برای مشاهده تصاویر افشا شده از Galaxy A14 شهر سخت افزار را دنبال کنید.

طبق گزارش‌های جدید، امروز رندرهای گوشی گلکسی A14 سامسونگ افشا شده است. این تصاویر توسط افشاگری معروف که با نام Onleaks شناخته می‌شود به اشتراک گذاشته شده است و به همین دلیل می‌توان درجه صحت بالاتری را برای آن‌ها در نظر گرفت. این تصاویر طراحی گوشی و همچنین چند مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهند. با توجه به این افشاگری، انتظار می‌رود گوشی گلکسی آ 14 به عنوان جانشین گلکسی آ 13 در آینده‌ای نزدیک رونمایی و عرضه شود.

انتشار اولین تصاویر گوشی اقتصادی Galaxy A14 سامسونگ

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، گلکسی A14 با طراحی نمایشگر حفره‌ای (همان U شکل) عرضه خواهد شد و همچنین حاشیه‌های قسمت پایینی آن بزرگ‌تر از دیگر بخش‌ها خواهد بود.

دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و کاملاً مشخص است که حسگر اثر انگشت گوشی نیز زیر دکمه‌ی پاور حضور خواهد یافت. سامسونگ در پنل پشتی گوشی Galaxy A14 سه سنسور دوربین را بدون هیچ برآمدگی اضافی و به صورت عمودی روی هم قرار داده است. درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و خروجی بلندگو نیز در پایین دستگاه حضور دارند.

انتشار اولین تصاویر گوشی اقتصادی Galaxy A14 سامسونگ

در این گزارش عنوان شده که گلکسی آ 14 دارای صفحه نمایشی 6.8 اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD خواهد بود. در تصویر افشا شده فقط رنگ سیاه را برای این گوشی مشاهده می‌کنیم، اما انتظار می‌رود گزینه‌های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم.

متاسفانه در حال حاضر سایر مشخصات کلیدی مانند پردازنده، پیکربندی دوربین، رم، فضای ذخیره سازی و ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A14 هنوز مشخص نشده‌اند. همچنین مشخص نیست که آیا غول کره‌ای این گوشی اقتصادی جدید را مانند گلکسی A13 در نسخه‌های 4G و 5G معرفی خواهد کرد یا خیر. با این حال، اطلاعات منتشر شده از اروپا نشان می‌دهند که گلکسی A14 ممکن است فقط در نوع 5G عرضه شود و ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ در سال 2023 نام گیرد.

انتشار اولین تصاویر گوشی اقتصادی Galaxy A14 سامسونگ

نظر شما در مورد طراحی گوشی گلکسی آ 14 سامسونگ چیست؟ به نظر شما گوشی Galaxy A14 سامسونگ می‌تواند در بازار گوشی‌های ارزان قیمت موفق واقع شود یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی