35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022


ایرپادها کوچک هستند، اما تعداد زیادی نوآوری را در خود جای داده اند و میتوانند چندین کار را انجام دهند کـه ممکن اسـت شـما از انها آگاه نباشید. بنابر این برای این کـه بـه شـما کمک کنم بیشترین بهره را از آن ها ببرید، 35 بهترین نکته و ترفند AirPods...

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

ایرپادها کوچک هستند، اما تعداد زیادی نوآوری را در خود جای داده اند و میتوانند چندین کار را انجام دهند کـه ممکن اسـت شـما از انها آگاه نباشید. بنابر این برای این کـه بـه شـما کمک کنم بیشترین بهره را از آن ها ببرید، 35 بهترین نکته و ترفند AirPods را برای ارتقای تجربه شـما فهرست کرده ام. ممکن اسـت عده ای از این موارد را قبلاً بدانید، در حالی کـه چند مورد اضافه شده در iOS 15 ممکن اسـت جدید باشند.

نکات و ترفندهای جالب برای AirPods در iOS 15

1. تقویت مکالمه

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

اگر شـما، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا دوستانتان مشکلات شنوایی خفیفی دارید، ویژگی تازه معرفی شده Conversation Boost می تواند بـه انها کمک کند در طول مکالمات روزمره بهتر بشنوند.

هنگامی کـه با شخصی صحبت میکنید و AirPods Pro در گوش شـما قرار دارد، میکروفون های‌ تشکیل دهنده پرتو صدای طرف مقابل را می‌گیرند و هنگامی کـه دریک محیط پر سر و صدا قرار می‌گیرید، ان را برای وضوح ایزوله میکنند. بنابر این، ان را تقویت کنید تا مطمئن شوید کـه بـه وضوح میشنوید.

برای استفاده از Conversation Boost، مرکز نظارت آیفون را بیاورید و نوار لغزنده صدا را برای مدت طولانی فشار دهید. می توانید تقویت مکالمه را فعال کنید و نویز محیط را تنظیم کنید، موزیک و تعادل چپ-راست را تنظیم کنید.

2. هر گونه اعلان برنامه را در گوش خود اعلام کنید

پیش از این، می‌توانستید هنگام استفاده از AirPods، اعلان‌هایی از برنامه پیام‌ها بـه شـما اعلام شود. با iOS 15؛ فقط اعلان‌های‌ حساس بـه زمان مانند اعلان‌های‌ Calendar یا Reminder بـه طور پیش‌فرض اعلام میشوند. اما می توانید ان را برای هر برنامه ای کـه دوست دارید فعال کنید. در این جا نحوه اعلان‌های‌ هر برنامه آیفون iOS 15 در AirPods آورده شده اسـت.

تنظیمات را باز کنید و روی Notifications ضربه بزنید.

روی اعلام اعلان‌ها ضربه بزنید.

از فهرست برنامه ها، روی مورد دلخواه ضربه بزنید. مثلاً Basecamp.

اعلان‌ها را روشن کنید.

3. یادآوری‌ها را با سیری در AirPods اعلام کنید

این فقط توسعه ویژگی فوق اسـت. فرض کنید یک یادآور فهرست خرید مبتنی بر مکان با چندین ورودی ایجاد می‌کنید. وقتی در فروشگاه مواد غذایی هستید، سیری فهرست خرید شـما را در گوش شـما می‌خواند. آسان؟ درست!

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

4. My for AirPods را پیدا کنید

اکنون AirPods Pro و AirPods Max شـما میتوانند از شبکه Find My استفاده کنند. این بـه شـما امکان می دهد انها را پیدا کنید، حتی اگر آن ها را در مکانی دورتر کـه از محدوده بلوتوث آیفون شـما بیشتر اسـت، رها کنید یا گم کنید.

Find My Network یک شبکه جمع‌سپاری شده از میلیونها دستگاه اپل مانند آیفون، آی‌پد، مک و غیره اسـت کـه بـه شـما کمک می کند دستگاه‌های‌ اپل را حتی اگر آفلاین و حتی خاموش باشند، مکان یابی کنید! شـما می توانید در این جا بیشتر در مورد ان بیاموزید.

نکته: با استفاده از ویژگی Separation Alert، اگر AirPods خودرا پشت سر بگذارید، آیفون بـه شـما اطلاع خواهد داد. بـه عنوان مثال، اگر از رستوران خارج شوید و AirPods خودرا روی میز قهوه بگذارید.

5. صوتی فضایی با ردیابی سر پویا

در حال حاضر، می توانید از هزاران موزیک Apple Music در Dolby Atmos لذت ببرید. ما یک راهنمای اختصاصی داریم کـه بـه شـما نشان می دهد چگونه اینکار را در iPhone، iPad، Mac و Apple TV انجام دهید.

اواخر امسال «حدود سپتامبر»؛ اپل صدای فضایی با ردیابی سر پویا را برای AirPods Pro و AirPods Max معرفی خواهد کرد. این بـه شـما تجربه ای حتی فراگیر را می دهد زیرا صدا بـه صورت پویا مطابق با حرکت سر شـما تنظیم می شود.

6. AirPods را با Apple Watch، iPad، Mac، Apple TV، Windows PC و تلفن اندروید جفت کنید

اپل ممکن اسـت دوست داشته باشد دیوارهای خودرا برای موارد مختلفی مانند iMessage بسته نگه دارد. اما وقتی صحبت از AirPods، Apple Music یا Apple TV می شود، انها رویکردی لیبرال دارند.

تا زمانی کـه از بلوتوث پشتیبانی می کند، بـه اسانی می توانید AirPods خودرا با تقریبا هر لپتاپ، رایانه یا تلفنی جفت کنید. ما یک راهنمای جداگانه داریم کـه بـه شـما نشان می دهد چگونه AirPods خودرا بـه هر دستگاه اپل یا غیر اپل متصل کنید. ما حتی یک راهنمای داریم کـه در ان میتوانید نحوه اتصال AirPods را بـه کنترلر PS4 و Xbox One یاد بگیرید!

7. دستورات ضربه زدن هر AirPod را سفارشی کنید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

هر ایرپاد «نسل اول و دوم» می تواند مجموعه‌ای از اقدامات مانند فراخوانی سیری، تغییر موزیک‌ها یا پخش/مکث زمانی کـه روی قسمت بالای ایرپاد دوبار ضربه می زنید انجام دهد. اگر از AirPods Pro استفاده میکنید، همین کار را می توانید با فشار دادن چوب ان انجام دهید. برای اختصاص دادن اقدامات سفارشی بـه هر AirPod، انها را بـه iPhone یا iPad خود متصل کنید و مراحل زیر را دنبال نمایید.

تنظیمات را باز کنید و روی بلوتوث ضربه بزنید.

روی «i» درکنار نام AirPods ضربه بزنید.

روی چپ یا راست ضربه بزنید و اقدامات مورد نظر را برای هردو انتخاب کنید. من دوبار ضربه زدن بـه سمت چپ را برای فراخوانی Siri و دو ضربه سریع را برای پخش موزیک بعدی تنظیم کرده ام.

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

8. از سیری در AirPods استفاده کنید

سیری دستیار صوتی همه ی کاره در تمام دستگاه های‌ اپل اسـت و AirPods نیز از این قاعده مستثنی نیست. شـما می توانید از سیری «بدیهی اسـت کـه دستگاه جفت شده – iPhone، iPad، Mac» از طریق AirPods خود استفاده کنید. برای اینکار، روی چوب AirPods Pro دو ضربه سریع بزنید و نگه دارید یا بگویید «Hey Siri». وقتی صدای سیری را شنیدید، بـه ان دستور بدهید.

9. تغییر صدا با استفاده از AirPods

برخلاف AirPods Max، هیچ راه سهولت برای افزایش یا کاهش صدا با استفاده از AirPods معمولی وجود ندارد. اما می توانید سیری را احضار کنید و از ان بخواهید کـه “حجم را روی 50% تنظیم کند” یا چیزی مشابه.

10. بین میکروفون چپ یا راست انتخاب کنید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

بـه طور پیش فرض، میکروفون «هنگام تماس یا سیری» بـه طور خودکار بین دو پاد جابه‌جا می شود. با این حال، می توانید تنظیم کنید کـه از میکروفون هر طرف استفاده کنید.

در تنظیمات آیفون، روی بلوتوث ضربه بزنید.

روی «i» درکنار نام AirPods ضربه بزنید.

روی Microphone ضربه بزنید و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

توجه: فرض کنید AirPods سمت چپ را بـه عنوان میکروفون تنظیم کرده‌اید. حتی اگر خارج از گوش یا در جعبه شارژ باشد، میکروفون اختصاص داده شده خواهد بود. بنابر این، اگر از ایرپاد سمت راست استفاده می‌کنید و سمت چپ در جعبه اسـت، ممکن اسـت نتوانید از میکروفون استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه شارژ ایرپاد شیائومی به بهترین روش

11. از AirPods به عنوان یک میکروفون از راه دور با استفاده از Live Listen استفاده کنید

اگر ایرپاد نسل دوم یا نسخه پرو دارید، قابلیت Live Listen آیفون شـما را بـه میکروفون تبدیل می کند و ایرپادهای موجود در گوش شـما بـه عنوان بلندگو عمل می‌کنند. این بـه شـما امکان می دهد مکالمه را دریک مکان شلوغ بـه وضوح بشنوید.

حتی ممکن اسـت از ان بـه عنوان یک وسیله دزدکی استفاده کنید. فقط آیفون را روی میز قرار دهید و اگر در محدوده بلوتوث هستید، میتوانید مکالمه را از طریق AirPods خود بشنوید.

12. تماس های تلفنی را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید

دریک زمان، تنها یک میکروفون AirPod فعال اسـت. اما اگر دوست دارید، میتوانید یکی از ایرپادها را بـه فردی نزدیک خود بدهید در حالی کـه دیگری در گوش شـما باقی می ماند. این بـه هردو امکان می دهد صحبت های‌ طرف مقابل را بشنوند. بسیار ساده اما ارزش یادآوری را دارد.

13. چراغ های Apple AirPods شما چه می گویند

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

ممکن اسـت هنگام باز کردن کیس شارژ AirPods یک چراغ وضعیت کوچک دیده باشید. اگر کیس شـما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی میکند، این چراغ در بیرون روی قاب قرار دارد. گاهی ممکن اسـت سفید، گاهی سبز یا کهربایی/نارنجی و گاهی چشمک بزند. در این جا معنی چراغ های‌ مختلف AirPods چیست.

هنگامی کـه AirPods در جعبه قرار دارد و درب شارژ باز اسـت، چراغ سبز: بـه این معنی اسـت کـه AirPods کاملا شارژ شده اسـت.

هنگامی کـه AirPods در جعبه نیست و درب شارژ باز اسـت، چراغ سبز: بـه این معنی اسـت کـه کیس شارژ کاملاً شارژ شده اسـت.

نور کهربایی وقتی ایرپادها در کیس هستند و درب شارژ باز اسـت: یعنی ایرپادها کمتر از یکبار شارژ کامل دارند.

نور کهربایی وقتی AirPods در قاب نیست و درب شارژ باز اسـت: بـه این معنی اسـت کـه کیس شارژ کمتر از یکبار شارژ کامل دارد.

چراغ چشمک زن سفید: بـه معنی حالت جفت شدن اسـت.

چراغ چشمک زن کهربایی: یعنی باید دوباره AirPods خودرا راه اندازی کنید.

بدون نور: یعنی باتری باقی نمانده اسـت.

14. صدا را با دو ایرپاد به اشتراک بگذارید

می توانید صدا رابا فردی نزدیک بـه اشتراک بگذارید. این بـه هر دوی شـما امکان میدهد بـه یک موزیک در حال پخش در آیفون خود گوش دهید. اگر iPhone 8 یا بالاتر، iPad جدیدتر و Apple TV 4K با tvOS 14 دارید، میتوانید صدا را بـه اشتراک بگذارید. فهرست هدست های‌ پشتیبانی شده عبارتند از:

AirPods Max

AirPods Pro

ایرپاد نسل اول و دوم

پاوربیت ها

Solo Pro

Powerbeats Pro

Powerbeats3 Wireless

Beats Solo3 Wireless

Beats Studio3 Wireless

BeatsX

بیت فلکس

15. اجازه دهید سیری نام تماس گیرنده را اعلام کند

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

وقتی تماس تلفنی دریافت می‌کنید، سیری می تواند نام تماس گیرنده را در گوش شـما بگوید. این با تمام دستگاه های‌ بلوتوث از جمله AirPods کار می کند.

تنظیمات آیفون را باز کنید و روی Siri Search «یا Phone یا FaceTime» ضربه بزنید.

روی اعلام تماسها ضربه بزنید و فقط هدفون ها را انتخاب کنید.

16. پیام ها را از طریق سیری اعلام کنید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

سیری با نسل دوم AirPods، AirPod Pro و عده ای از هدفون‌های‌ Beats می تواند پیام‌ها را بدون نیاز بـه باز کردن قفل آیفون بخواند. پس از خواندن پیام، سیری گوش می دهد و شـما می توانید پاسخی را دیکته کنید. نیازی نیست بگویید «Hey Siri, reply.» میتوانید بـه سادگی صحبت کنید و سیری متوجه میشود کـه بـه پیامی کـه برای شـما خوانده اسـت پاسخ می دهید.

در تنظیمات آیفون، روی Siri Search «یا Notifications» ضربه بزنید.

روی Announce Messages ضربه بزنید و ان را فعال کنید.

برنامه را انتخاب کنید «اگر میبینید». برای پیام‌ها، میتوانید انتخاب کنید کـه برای همه ی، مخاطبین، موارد اخیر یا فقط موارد دلخواه اعلام شود.

17. تشخیص خودکار گوش

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

این یک نوک گوش AirPods بسیار مفید اسـت. بـه طور پیش فرض، تشخیص خودکار گوش روشن اسـت. این بدان معناست کـه وقتی AirPods را از گوش خود بیرون می آورید، موسیقی متوقف می شود. هنگامی کـه ان را دوباره در ان قرار می دهید، از سر گرفته می شود. این ویژگی مفید باعث صرفه جویی در مصرف باتری نیز می شود.

اما اگر هر بار کـه یک غلاف را برای شنیدن صحبت کردن از گوش بیرون می‌آورید، مکث خودکار موسیقی و ویدیوها شـما را اذیت می دهد، میتوانید ان را غیرفعال کنید.

تنظیمات آیفون را باز کنید و روی بلوتوث ضربه بزنید.

روی «i» درکنار نام AirPods ضربه بزنید.

تشخیص خودکار گوش را خاموش کنید.

اکنون، حتی اگر AirPod «های‌» خارج از گوش شـما باشد، صدا همان‌ گونه پخش می شود.

18. نام AirPods خود را تغییر دهید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

آیا می خواهید یک نام سفارشی سرگرم کننده بـه جوانه بی سیم خود بدهید؟ آسان اسـت.

تنظیمات آیفون را باز کنید و روی بلوتوث ضربه بزنید.

روی «i» درکنار نام AirPods ضربه بزنید.

روی نام ضربه بزنید.

نام جدید را تایپ کنید

19. خروجی صدا را در iOS و macOS تغییر دهید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

صدا از طریق AirPods پخش می شود، اما می توانید ان را بـه دستگاه دیگری مانند HomePod یا بلندگوی داخلی دستگاه تغییر دهید. در این جا نحوه انجام اینکار آمده اسـت.

در iPhone یا iPad: Control Center را بیاورید و روی سمبل AirPlay صوتی ضربه بزنید. سپس یکی از گزینه های‌ خروجی موجود را انتخاب کنید.

خروجی صدا را در iPhone و iPad تغییر دهید

در مکی کـه از نسخه قدیمی macOS استفاده می کند: روی سمبل بلندگو از نوار منوی بالا کلیک کنید و خروجی را تغییر دهید.

در macOS Big Sur: میتوانید مانند آیفون از Control Center برای تغییر خروجی استفاده کنید.

20. وضعیت باتری AirPods را بررسی کنید

کیس شارژ AirPods می تواند چندین بار غلاف های‌ کوچک را آب کند.

بیشتر بخوانید: 5 نمونه از بهترین ایرپادهای کاملا بی سیم

21. از یک ایرپاد استفاده کنید

من در سه سال گذشته از AirPods «نسل 1 و 2» استفاده میکنم. و هر بار متوجه شده ام کـه هردو غلاف با سرعت یکسان تخلیه نمی‌شوند. بـه عنوان مثال، گاهی اوقات ایرپاد سمت چپ 34 درصد شارژ دارد در حالی کـه ایرپاد سمت راست کمتر از 10 درصد شارژ دارد.

اگر شـما نیز متوجه این موضوع شده‌اید، میتوانید از یکی از AirPods استفاده کنید و دیگری را در جعبه شارژ قرار دهید. می توانید از این ترفند استفاده از یک AirPod دریک زمان برای دریافت زمان بیشتر گوش دادن از جعبه شارژ استفاده کنید.

22. چگونه ایرپادهای اشتباه خود را پیدا کنید

Find My امکان پیدا کردن ایرپادهای گم شده یا نابجای شـما را فراهم می کند. میتوانید صدایی را پخش کنید یا مسیرهایی را کـه آخرینبار بـه دستگاهتان وصل شده اسـت دریافت کنید.

23. چگونه AirPods خود را تمیز کنیم

اگر شـما هم مانند من هستید، ممکن اسـت اقدامات بیشتری برای تمیز نگه داشتن AirPods و قاب انها انجام دهید. اما با این وجود، ممکن اسـت کثیفی و موم انباشته شده در گریل های‌ AirPods و داخل درب را مشاهده کنید.

24. نسخه سیستم عامل AirPods خود را بررسی کنید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

با دنبال کردن مراحل زیر می توانید نسخه سیستم عامل را بررسی کنید.

AirPods خودرا بـه آیفون وصل کنید و بـه تنظیمات بروید.

روی General → About ضربه بزنید.

بـه پایین بروید و روی نام AirPods خود ضربه بزنید.

در صفحه بعدی، شـما نسخه Firmware را دارید.

25. AirPods را بازنشانی کنید

اگر در استفاده از AirPods با مشکلات/مشکلاتی مواجه شدید، بازنشانی ان ممکن اسـت کمک کند. با اینکار انها از دستگاه های‌ جفت شده جدا می شوند و باید دوباره آن ها را جفت کنید.

26. لوازم جانبی AirPods خود را دریافت کنید

ممکن اسـت از یک قاب عالی برای آیفون، محافظ صفحه و برخی لوازم جانبی مفید دیگر استفاده کنید. بـه طور مشابه، می توانید ایرپادهای خودرا با قلاب‌های‌ گوش، پوششی برای کیف شارژ، بند و غیره سفارشی کنید.

27. از Spatial Audio در AirPods Pro استفاده کنید

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

صدای فضایی در AirPods Pro و AirPods Max بـه شـما امکان می دهد از صدایی شبیه بـه تئاتر لذت ببرید کـه تجربه ویدیویی شـما را ارتقا می دهد. این حس بـه شـما می دهد کـه صدا از جهات مختلف می‌آید.

در این جا نحوه استفاده از ان درصورت داشتن iPhone 7 یا بالاتر یا iPad جدید دارای iOS 14 یا iPadOS 14 آمده اسـت. محتوای ویدیویی نیز باید از یک برنامه پشتیبانی شده باشد «و صدای Dolby Atmos 5.1 یا 7.1 پشتیبانی می شود»

تنظیمات آیفون را باز کنید و روی بلوتوث ضربه بزنید.

روی «i» درکنار AirPods Pro یا Max ضربه بزنید.

صدای فضایی را روشن کنید.

نکته: می توانید وضعیت فضایی صوتی را از مرکز نظارت بازرسی و مشاهده کنید. برای اینکار، نوار لغزنده صدا را لمس کرده و نگه دارید. یکی از آیکون های‌ زیر را مشاهده خواهید کرد.
معنی سمبل صوتی فضایی AirPods Pro منبع: اپل

28. سطوح صدای هدفون را در زمان واقعی اندازه گیری کنید

صداهای ثابت بالای 80 دسی بل بـه طور بالفعل می تواند بـه توانایی های‌ شنیداری شـما آسیب برساند. بنابر این، شـما همچنین باید سطح هدفون خودرا بازرسی کنید. iOS 14 با AirPods و عده ای از هدفون‌های‌ Beats اکنون می تواند سطوح صدای هدفون را در زمان واقعی آیفون شـما بـه شـما نشان دهد. اگر اغلب رسانه ها رابا صدای بالا پخش میکنید، یک دقیقه وقت بگذارید تا درباره این ویژگی ایمنی بیشتر بدانید و نحوه استفاده از ان را ببینید.

29. محل اقامت هدفون در AirPods Pro

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

اگر در شنیدن صداهای کم مشکل دارید، Headphone Accommodations در iOS 14 و iPadOS 14 با تقویت صداهای ملایم و فرکانس های‌ خاص بـه شـما کمک می کند و شنیدن آن ها را آسان تر می کند. در مرحله بعد، در این جا نحوه راه اندازی Headphone Accommodations آورده شده اسـت:

تنظیمات آیفون را باز کنید و روی Accessibility ضربه بزنید.

روی Audio/Visual ضربه بزنید.

روی Headphone Accommodations ضربه بزنید و ان را از صفحه بعدی روشن کنید.

میتوانید ان را برای کار با همه ی تماس‌ها «از جمله تماس‌های‌ FaceTime و برنامه شخص ثالث» یا رسانه «Siri، موسیقی، فیلم،

پادکست، کتاب‌های‌ صوتی، پست صوتی، و Live Listen» انتخاب کنید.

برای تنظیم دقیق ان؛ روی تنظیمات صوتی سفارشی ضربه بزنید.

همچنین میتوانید از نوار لغزنده برای انتخاب بین خفیف، متوسط یا قوی استفاده کنید.

30. حذف نویز را در AirPods Pro فعال کنید

می توانید از Control Center برای روشن کردن ANC بدون زحمت استفاده کنید. برای اینکار، نوار لغزنده صدا را فشار داده و نگه دارید و Noise Cancellation را انتخاب کنید. از طریق همین مراحل می توانید از حالت شفافیت استفاده کنید.

نکته: یکی از جالب‌ترین چیزهای AirPods Pro این اسـت کـه می توانید حذف نویز را حتی برای یک AirPod Pro فعال کنید. تنظیمات iPhone یا iPad → Accessibility → AirPods را باز کنید. اکنون، Noise Cancellation را در One AirPod فعال کنید.

بیشتر بخوانید: مهمترین نکات برای موفقیت در تدریس خصوصی آنلاین

31. حذف نویز و شفافیت AirPods Pro را از اپل واچ کنترل کنید

اگر فکر می‌کنید کـه بازرسی حذف نویز یا حالت شفافیت در آیفون بسیار ساده اسـت، اجازه دهید بـه شـما بگویم کـه اینکار در اپل واچ نیز بـه همان اندازه ساده اسـت. هنگام گوش دادن بـه صدا از طریق ساعت هوشمند خود، بـه سادگی صفحه ساعت خودرا بیدار کنید و سمبل ریز AirPlay را بزنید. پس از ان؛ Noise Cancellation، Transparency یا Off را انتخاب کنید.

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

32. از AirPods Pro Noise Cancelling و Transparency Mode استفاده کنید

جابه‌جایی بین حذف نویز فعال و حالت شفاف‌سازی بـه همان اندازه کـه می‌توانست ساده باشد. بـه سادگی یکی از پایه های‌ AirPod Pro را فشار داده و نگه دارید تا بین حذف نویز و شفافیت حرکت کنید. یک صدای زنگ کوچک تأیید می کند کـه شـما با موفقیت بـه ANC یا TM تغییر مکان داده اید.

33. سنسور نیروی AirPods Pro را سفارشی کنید

بسته بـه اسانی خود، می توانید مدت زمان سنسور نیرو را بـه خوبی تنظیم کنید. بـه عنوان مثال، زمانی کـه بـه نظر میرسد مطابق با سلیقه شـما باشد، می توانید گزینه پیش فرض را حفظ کنید. اما اگر میخواهید از ان بهتر استفاده کنید، میتوانید کوتاه یا کوتاه‌تر را انتخاب کنید.

تنظیمات آیفون را باز کنید و روی Accessibility ضربه بزنید.

روی AirPods Pro ضربه بزنید.

در قسمت Press and Hold Duration، یکی از گزینه های‌ پیش فرض، کوتاه یا کوتاهتر را انتخاب کنید.

34. سرعت و مدت زمان فشار کنترل AirPods Pro را سفارشی کنید

در حالی کـه اکثر مردم سرعت فشار پیش‌فرض AirPods Pro را کاملاً مناسب میدانند، ممکن اسـت برای اسانی همه ی مناسب نباشد. اگر شـما هم همین احساس را دارید، می توانید سرعت فشار هدفون‌های‌ هدفون خودرا بـه اسانی تنظیم کنید.

در تنظیمات آیفون، روی Accessibility ضربه بزنید.

روی AirPods Pro ضربه بزنید.

در زیر سرعت فشار، از بین پیش‌فرض، آهسته‌ترین یا کندترین انتخاب کنید.

35. چگونه AirPods Pro را راحت از قاب خارج کنیم

در حالی کـه بیرون آوردن ایرپاد از کیس آسان اسـت، ممکن اسـت برخی ان را ناخوشایند بدانند، بـه خصوص کسانی کـه هدفون را اشتباه نگه می دارند. برای بیرون آوردن آسان هدفون، پشت هر جوانه را فشار دهید تا بین انگشت سبابه و شست شـما بیرون بیاید.

این‌ها عده ای از نکات و ترفندهایی اسـت کـه بـه شـما کمک می کند تا از AirPods خود بـه طور کامل استفاده کنید. بعد، من می‌خواهم بـه دو سوال مرتبط کـه چند نفر می پرسند پاسخ دهم.

35 بهترین نکته و ترفند AirPods در سال 2022

کدام دستگاه ها با AirPods سازگار هستند؟

AirPods تقریبا با هر دستگاه بلوتوث نامحدود سازگار اسـت. این بدان معناست کـه می توانید ان رابا iPhone، iPad، Apple Watch، Mac، Windows PC، تلفن و تبلت Android، Chromebook و موارد دیگر جفت کنید.

آیا AirPods ضد آب هستند؟

ایرپادهای نسل اول و دوم نه در برابر تعریق/آب مقاوم هستند و نه ضد آب. AirPods Pro در برابر تعریق و آب مقاوم اسـت اما ضد آب نیست. این باعث میشود AirPods Pro برای تمرین‌های‌ سنگین، عرق‌ریز و پاشیدن آب ایده‌آل باشد، اما نمی توان از ان‌ها در هنگام شنا، دوش گرفتن، باران و غیره استفاده کرد. کیف شارژ هر AirPods نه مقاوم در برابر آب اسـت و نه ضد آب.

بیشتر بخوانید: کد تخفیف دیجی کالا را از کجا پیدا کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403