برتری استقلال در خانه گل‌گهر با گلی دیرهنگام/ برد آبی‌ها در نبردی که همیشه جنجالی است!


برتری استقلال در خانه گل‌گهر با گلی دیرهنگام/ برد آبی‌ها در نبردی که همیشه جنجالی است!

استقلال با برتری در خانه گل‌گهر سیرجان به رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری 2 بر یک دست یافت. برای استقلال در این بازی محمد محبی (29) و کوین یامگا (8+90 - پنالتی) موفق به گلزنی شدند و تنها گل تیم گل‌گهر در دقیقه 55 توسط مهدی تیکدری به ثمر رسید.

شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 14 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند. گل‌گهر 12 امتیازی نیز به رده سوم جدول سقوط کرد.

قلعه‌نویی در هشت تقابل قبلی با تیم‌های خود مقابل استقلال در لیگ موفق هم به شکست تیم سابقش نشده بود.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (69 - امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی (46 - نوید عاشوری)، مهدی تیکدری، شایان مصلح (63 - مهران درخشان‌مهر)، محمد خدابنده‌لو (63 - امین پورعلی)، کی‌روش استنلی و اریک بانیاما.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی (87 - عزیزبک آمانوف)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (71 - سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور (87 - ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، پیمان بابایی (69 - صالح حردانی) و مهدی قایدی (61 - رضا میرزایی).

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول
دقیقه 29:
اولین موقعیت خطرناک بازی را استقلالی‌ها ایجاد کردند، جایی که پیمان بابایی زمینی توپ را به محمد محبی رساند و مدافع گل‌گهر نتوانست دفع توپ کند تا او به راحتی دروازه محسن فروزان را باز کند.

دقیقه 33: شوت قایدی در چارچوب نبود و با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 49: اشتباه سیدحسین حسینی برای گرفتن توپ می‌رفت تا گل‌گهری‌ها را صاحب موقعیت کند، اما ارسال بازیکن گل‌گهر دقیق نبود.

دقیقه 53: پاس خوبی به مهدی تیکدری در محوطه جریمه استقلال رسید که این بازیکن از موقعیت به دست آمده نتوانست استفاده کند و مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه 55: تیکدری به مانند صحنه قبل صاحب موقعیت شد که شوت او را حسینی ناقص دفع کرد و توپ به سمت دروازه رفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 60: رضا شکاری هافبک گل‌گهر نزدیک خط محوطه جریمه روی کوین یامگا مرتکب خطا شد تا داور به او کارت زرد نشان دهد.

دقیقه 77: علیرضا علیزاده با خطا روی چشمی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 79: مهدی مهدی‌پور به دلیل جلوگیری از ضدحمله گل‌گهر و نوید عاشوری به دلیل اعتراض به داور دیگر بازیکنانی بودند که کارت زرد گرفتند.

دقیقه 85: حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌های گل‌گهر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+90: ارسالی بلند به محوطه جریمه گل‌گهر رسید که امین قاسمی‌نژاد قصد داشت توپ را به صورت نمایشی دور کند، اما ضربه‌اش به صالح حردانی برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهاجم گل‌گهر را نیز با کارت زرد جریمه کند. این صحنه با اعتراض شدید نیمکت گل‌گهر و بازیکنان این تیم همراه شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

دقیقه 5+90: در زمان توقف بازی، داور به سمت ریکاردو ساپینتو رفت و به او کارت قرمز نشان داد. سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان نیز که به شدت عصبانی شده و کنترلش را از دست داده بود، با برخی از دستیاران امیر قلعه‌نویی درگیر شد. در این بین سیدحسین حسینی نیز از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 6+90: سعید الهویی مربی گل‌گهر که در بطن درگیری‌ها قرار داشت با کارت قرمز داور جریمه شد.

دقیقه 8+90: کوین یامگا که پشت ضربه پنالتی قرار گرفته بود، توپش را وارد دروازه کرد تا آبی‌پوشان دوباره پیش بیفتند.

دقیقه 9+90: ضربه بانیاما در محوطه جریمه استقلال را حسینی گرفت.

دقیقه 9+90: رضا میرزایی در ادامه در موقعیتی تک به تک با فروزان می‌توانست به راحتی گل سوم را به ثمر برساند، ولی دروازه‌بان گل‌گهر دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

هر دو بازی رفت و برگشت استقلال و گل‌گهر در فصل گذشته جنجالی شده بود و با اتفاقاتی که در دیدار امشب رخ داد باید گفت «جنجال» با تقابل این دو تیم عجین شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...