اظهارات برخی سیاسیون زمینه ساز شهادت مدافعان امنیت شدند


اظهارات برخی سیاسیون زمینه ساز شهادت مدافعان امنیت شدند

ده هزار نفر از اساتید، دانشگاهیان و اعضای جامعه پزشکی ایران اسلامی در خصوص حوادث اخیر بیانیه‌ای در محکومیت مدافعان دروغین مرحومه مهسا امینی و اخلالگران امنیت کشور و مردم صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ده هزار نفر از اساتید، دانشگاهیان و اعضای جامعه پزشکی ایران اسلامی در خصوص حوادث اخیر بیانیه‌ای در محکومیت مدافعان دروغین مرحومه مهسا امینی و اخلالگران امنیت کشور و مردم صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم ما اعضای جامعه پزشکی ایران (اعم از اساتید، پزشکان و دانشجویان) ضمن عرض تبریک حلول ماه ربیع الاول به ملت مسلمان ایران در خصوص حوادث چند روز اخیر ذکر نکات ذیل را لازم می‌دانیم:

ضمن اظهار تاسف از حادثه درگذشت خانم مهسا امینی ، این فقدان دردناک را به بازماندگان ایشان تسلیت عرض می کنیم و برای همه جوانان و آینده سازان بالنده ایران زمین سلامتی و سرافرازی آرزو مندیم ما با بررسی کامل و دقیق همه شواهد و مستندات غیر قابل قابل انکار پرونده های پزشکی بیمارستان میلاد و بیمارستان کسری به این جمع بندی قاطع رسیدیم که در زنجیره حوادث منجر به فوت ایشان هیچ گونه شواهد بالینی ، پاراکلینیک و پاتولوژی دال بر آسیب و تروما به سر و سایر اعضاکه توجیه گر حادثه نهایی باشد وجود نداشته است و البته بر بررسی دقیق علت فوت و بیان صادقانه آن و نیز تسهیل دسترسی به شواهد و پرونده ها برای همه مجامع علمی و افرادی که خواهان کشف حقیقت می باشند تاکید می ورزیم.

در پی این حادثه و به دنبال اظهار نظر های غیر دقیق و بعضا مغرضانه برخی چهره ها در فضای مجازی، ضد انقلاب در کمین نشسته با کمک اغتشاشگران و افراد کم اطلاع، فضای کشور را در استانه ماه مهر به آشوب کشاندند و ضمن تخریب اموال دولتی و سلب آسایش مردم، هتاکی و توهین به مقدسات را از حد گذراندند.

از دشمن فسم خورده و زخم خورده ملت ما که انتظاری نمی رود اما از عده انگشت شماری از افراد جامعه پزشکی که از روی بی اطلاعی یا از سر طمع ماهی گرفتن در این آب گل الود، به کشور و مردم جفا کردند خواسته می شود که شواهد و مبانی اظهار نظر های خود را مبنی بر قتل مهسا امینی ارائه کنند و از نهاد های مسئول به جد خواستار پیگیری این مهم هستیم.

پیگیری جدی تا حصول نتیجه نهایی در خصوص اظهار نظرهای فتنه ساز و وطن سوز برخی سیاسیون همیشه طلب کار نشسته بر زخمهای کشور و فتنه انگیزی تنی چند از چهره های مشهور کم سواد ناسپاس که زمینه ساز شهادت جوانان رشید مدافع امنیت مردم شدند را خواستاریم.

ما ضمن محکوم کردن حرکات عده ای افراد غافل که موجب وهن نمادهای ملی و مذهبی کشور شده اند، همچنین دخالت کشورها و رژیم هایی که ریختن خون، و ایجاد هرج و مرج و وحشیگری ذات و خوی همیشگی آنهاست، همه ملت عزیز ایران بویژه جوانان و دانشجویان را به حفظ وحدت و یکپارچگی و هوشیاری در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان را فرا می خوانیم،درایت مسوولان و تلاش خالصانه آنان را تحت هدایتهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب خواستاریم.

جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیزمان را به تلاش و مجاهدت علمی بیش از پیش که خواری در چشم دشمنان است فرا می خوانیم و اعلام میداریم تا پای جان در راه پیشرفت کشور و دفاع از آرمان امام و شهدا با تاسی به منش سیدالشهدای مدافع حریم و حرم، شهیدحاج قاسم عزیزمان خواهیم کوشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن