حمله تروریست‌ها به نیروهای امدادی زاهدان


حمله تروریست‌ها به نیروهای امدادی زاهدان

فرماندار زاهدان با تشریح جزئیات خسارات به اموال عمومی و ضرب و شتم نیروهای امدادی توسط تروریست‌ها در زاهدان، گفت: حتی بیمار مصدوم درون آمبولانس پایین آورده شده است.

ابوذر مهدی نخعی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تشریح جزئیات حادثه رخ داده بعد از اتمام نماز جمعه و حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان اظهار داشت: مهاجمان قصد تصرف کلانتری را داشتند.

وی با تشریح خسارات حملات اغتشاش‌گران به اماکن عمومی بیان کرد: در جریان این حادثه دو دستگاه آمبولانس به‌طور کامل تخریب شد و حتی بیمار مصدوم درون آمبولانس پایین آورده می‌شود و راننده آمبولانس را کتک می‌زنند و به آن‌ها تیراندازی می‌شود.

۱۲ شعبه بانک زاهدان آتش زده شد

فرماندار زاهدان با بیان اینکه این حرکت یک اغتشاش منطبق بر برنامه‌ریزی دشمن بوده است، بیان کرد: عاملان این حوادث هیچ نسبتی با این ملت ندارند و هدفشان بر هم زدن امنیت منطقه بوده است.

حمله تروریست‌ها به نیروهای امدادی زاهدان

نخعی یادآور شد: در چندین نقطه شهر تعرضات متعدد به خودروهای امدادی داشتیم. بانک‌ها را آتش زدند به‌طوری‌که ۱۲ شعبه بانک زاهدان آتش زده شد و به تعداد زیادی از دستگاه‌های خودپرداز که برای خود مردم است، خسارت زده شد و تخریب شدند.

وی افزود: ساختمان بیمه سلامت که دستگاهی کاملاً رفاهی و خدمات رسان به مردم است تخریب شد.

۱۲ پرسنل و ۶ پرسنل آتش‌نشانی اورژانس ضرب و شتم شدند

نخعی با اشاره به آتش زدن یک مرکز درمانی، ادامه داد: هشت شعبه بانک تخریب کامل شد. چهار ماشین اورژانس تخریب و ۱۲ پرسنل اورژانس ضرب و شتم شدند.

فرماندار زاهدان اضافه کرد: در جریان حوادث روز جمعه ۶ پرسنل آتش‌نشانی ضرب‌وجرح شدند و اغتشاش‌گران به ۳ ایستگاه آتش‌نشانی خسارت و ماشین‌های آتش‌نشانی را آتش زدند.

وی با بیان اینکه این دست حرکات مذموم و دور از شأن مردم، هدایت‌شده و از جنس رفتار اشرار و اراذل‌واوباش است، بیان کرد: اغتشاش‌گران با اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل درآمد.

نخعی با بیان اینکه دستِ دشمن و جریانات نفاق قابل‌مشاهده هست، یادآور شد: این حرکات را علما و ذی‌نفوذان منطقه رد و بسیاری از ائمه جمعه محکوم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا