شورائیان استان فارس به قانون درآمد پایدار توجه کنند


شورائیان استان فارس به قانون درآمد پایدار توجه کنند

شیراز - استاندار فارس گفت: شورائیان استان فارس به قانون جدید درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها توجه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند این قانون نیز بایگانی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه، در جلسه شورای اسلامی استان فارس در شیراز افزود: قطعاً این مشورت هم به نفع خود ما خواهد بود و هم باعث می‌شود که فردی که با او مشورت شده احساس کند که مدیریت جامعه به کار کارشناسی و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی علاقمند است و تصمیمات پشت درهای بسته گرفته نمی‌شود.

وی، با اشاره به لزوم راه اندازی زیر کمیته‌هایی در شورای اسلامی استان فارس گفت: شوراها باید در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و عمرانی اقدام به راه اندازی این زیر کمیته‌ها کنند و ضمن انعکاس مسائل و مشکلات، پیشنهاداتی را جهت رفع در استان یا پیگیری در خارج از استان ارائه دهند. او اظهار داشت: البته انتظار داریم که پیشنهاداتی ارائه شود که قابلیت اجرا داشته باشد.

استاندار فارس همچنین از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر استان خواست که نسبت به ارائه الگوهای مناسب و توانمندی‌های خود به یکدیگر اهتمام ویژه داشته و راهکارهایی را نیز که برای حل مشکلات یافته اند به یکدیگر ارائه دهند.

ایمانیه افزود: اگر هر کدام از شهرها و روستاها و بخش‌های ما در یک زمینه الگو و نمونه شوند و توانمندی‌های خود را به دیگری منتقل کنند قطعاً استانی نمونه خواهیم داشت.

وی، در خصوص قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که اخیراً ابلاغ شده نیز گفت: انتظار داریم که شورائیان این قانون را به دقت مطالعه کنند و اجازه ندهند که مانند برخی دیگر قوانین بایگانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه