نگاهی به چری تیگو 7 پلاس 2023 با چهره جدید و پیشرانه پلاگین هیبرید 320 اسب بخاری


نگاهی به چری تیگو 7 پلاس 2023 با چهره جدید و پیشرانه پلاگین هیبرید 320 اسب بخاری

مدل جدید چری تیگو 7 پلاس شبیه به همان نسل چری تیگو 7 پرو است که در حال حاضر در بازار موجود است و در این طراحی یک جلوپنجره بزرگ‌تر با میله‌های...

مدل جدید چری تیگو 7 پلاس شبیه به همان نسل چری تیگو 7 پرو است که در حال حاضر در بازار موجود است و در این طراحی یک جلوپنجره بزرگ‌تر با میله‌های عمودی متضاد با روکش کرومی، چراغ‌های جلوی کمی تیزتر و طراحی داخلی جدید می‌توان دید. در بخش پایین‌تر سپر ورودی‌های هوای بزرگ‌تر شبیه‌سازی شده است.

قسمت عقب تا حد زیادی شکل قبلی خود را حفظ کرده است، اگرچه با دقت بیشتر متوجه تغییراتی در رنگ چراغ‌های عقب و ورود خروجی اگزوز چهارگانه هستیم. در چری تیگو پلاس مدل 2023 با نسخه جدیدی روبرو هستیم که بر ارائه تصویری اسپرت‌تر نیز تلاش کرده است.

نگاهی به چری تیگو 7 پلاس 2023 با چهره جدید و پیشرانه پلاگین هیبرید 320 اسب بخاریفضای داخلی با طراحی به روز و ظرافت بیشتر در چری تیگو 7 پلاس 2023

فضای داخلی با طراحی به روز و ظرافت بیشتر در چری تیگو 7 پلاس 2023

داخل چری تیگو 7 پلاس تغییرات بزرگ‌تری با طراحی داشبورد بزرگتر، یک پنل غول‌پیکر با دو صفحه نمایش برای ابزار دیجیتال و بخش اطلاعات سرگرمی به هم پیوسته تشکیل شده است. رنگ‌های جدید برای فضای داخلی، طراحی جدید فرمان و چیدمان جدید دکمه‌ها در کنسول مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو است.

از طریق تصاویر می توان به جزئیاتی مانند سیستم تهویه مطبوع خودکار حداقل دو منطقه ای با پد لمسی برای تنظیمات خاص پی برد. یک صفحه نمایش مرکزی بزرگتر، یک دسته دنده با پوشش شیشه‌ای را در وسط کنسول میانی یادآور مدل‌های ب ام واست. سقف پانوراما، پانل ابزار دیجیتال با صفحه نمایش بزرگتر و رابط کاربری جدید از دیگر تغییرات مشخص در فضای داخلی چری تیگو 7 پلاس 2023 است.

نسخه چری تیگو 7 پلاس 2023 ویژه کشور روسیه از یک سیستم صوتی سونی با حداقل 8 بلندگو، به علاوه مجموعه‌ای قدرتمندی از سیستم‌های کمکی رانندگی بهره می‌برد که شامل: کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، سیستم حرکت بین خطوط، رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و موارد دیگر است.

نگاهی به چری تیگو 7 پلاس 2023 با چهره جدید و پیشرانه پلاگین هیبرید 320 اسب بخاریچری تیگو 7 پلاس 2023

موتور قوی تر و نسخه پلاگین هیبرید برای چری تیگو 7 پلاس 2023

حداقل در چین و روسیه مدل جدید چری تیگو 7 پلاس 2023 همراه با موتور 1.6 لیتری توربو جدید، برخلاف پیشرانه 1.5 لیتری که در حال حاضر در مکزیک استفاده می شود، عرضه می‌شود. این موتور 1.6 لیتری جدید می تواند قدرت چری تیگو 7 پلاس 2023 را به 197 اسب بخار برساند. چیزی که در این بین مشترک است استفاده از همان گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه است.

در کنار این نسخه اسپرت، یک مدل چری تیگو 7 پلاس پلاگین هیبرید PHEV (Plug-in Hybrid) را نیز معرفی کرد که به لطف تغییرات در طراحی جلوپنجره و رینگ، ظاهری کمی متفاوت دارد و قابل تشخیص است. چری تیگو 7 پلاس پلاگین هیبرید 2023 قادر است از طریق یک موتور 1.5 لیتری توربو که توسط سیستم هیبریدی پلاگین پشتیبانی می شود، بیش از 320 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو از یک گیربکس CVT بهره می‌برد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...