دفاع سوارز از مسی: این قراردادها عادی است


دفاع سوارز از مسی: این قراردادها عادی است

لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، از بندهای خاص قراردادی لیونل مسی با این باشگاه دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این که مسی بیشتر از یک سال است که از باشگاه بارسلونا جدا شده اما بحث درباره دوران حضور او در نوکمپ همچنان ادامه دارد.
این بازیکن آرژانتینی اسطوره بی‌چون‌وچرای این باشگاه لقب دارد اما موارد منتشر شده از بندهای قرارداد او با بارسا باعث شده بود که جنجال بسیاری درباره درخواست‌های او از مدیران بارسلونا مطرح شود.
در یکی از بندهای این قرارداد، او از مدیران بارسا خواسته بود که فضای خاص و خصوصی برای تماشای دیدارهای این تیم در نوکمپ برای خانواده او و سوارز در نظر بگیرند.

دفاع سوارز از مسی: این قراردادها عادی است
سوارز در گفت‌وگو با مارکا در پاسخ به سوالی در این‌باره اظهار داشت:« این موضوع برای من بسیار جالب بود چون این موضوعات در زندگی و قراردادهای هر بازیکنی بسیار عادی است. اگر قرارداد هر بازیکن درجه یکی را در نظر بگیرید با چنین بندهایی برخورد می‌کنید چون همه آنها محوطه خصوصی مربوط به خودشان را دارند. برای مثال، من در اتلتیکو مادرید و ناسیونال چنین شرایطی داشتم.»
این بازیکن اروگوئه‌ای با شوخی در این‌باره گفت:« این موضوع واقعا برای من عجیب است. لئو سعی کرد کار را برای بارسا آسان کند و هر دو خانواده را یکی کرد. اگر قرار بود من و او هر کدام فضای خاص خودمان را داشته باشیم، کار برای این باشگاه سخت‌تر می‎‌شد و آنها باید با دردسر بیشتری روبرو می‌شدند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی