9 نفر از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه علامه طباطبائی آزاد شدند


9 نفر از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه علامه طباطبائی آزاد شدند

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: با تلاش و پیگیری های شبانه روز هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی، ۹ نفر از دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، محسن حبیبی با اعلام خبر آزاد شدن ۹ نفر از دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه، گفت: با تلاش‌های مستمر و همه جانبه هیئت رئیسه دانشگاه به ویژه دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، ۹ نفر از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه، آزاد و پیگیر آزاد کردن دانشجویان دیگر نیز هستیم.

وی افزود: رئیس دانشگاه علامه طباطبایی دیروز در جمع دانشجویان از پیگری های شبانه روزی هیئت رئیسه دانشگاه برای آزادی دانشجویان بازداشت شده خبر داد و به دانشجویان اطمینان خاطر داد که هر چند همه دانشجویان در فضای بیرون از دانشگاه دستگیر شده اند ولی هیئت رئیسه دانشگاه همه تلاش خود را برای آزاد شدن آنها به کار گیرد.

حبیبی تاکید کرد: از روزهای نخست دستگیری‌ها هیئت رئیسه دانشگاه در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف در تلاش و پیگیر امور بودند. در روزها و شب‌های گذشته با دوستانی که می‌توانستند کمک کنند در تماس بودند تا همه دانشجویان بازداشت شده آزاد شوند. ما تا جایی که امکان دارد پیگیری می‌کنیم، حتی اگر نیاز به وثیقه بود تلاش می‌کنیم تأمین شود تا زمینه آزادی همه دانشجویان بازداشتی فراهم شود.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: با خانواده همه دانشجویان دستگیر شده دانشگاه در تماس هستیم و خبر آزادی دانشجویان آزادشده را به خانواده آنها داده ایم. همه ما از نگرانی دانشجویان و شرایط موجود ناراحت هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته