روزانه یک میلیون و 200 هزار تردد درمحورهای اصلی اصفهان ثبت می‌شود


روزانه یک میلیون و 200 هزار تردد درمحورهای اصلی اصفهان ثبت می‌شود

اصفهان-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:روزانه یک میلیون و ۲۰۰هزارتردد درمحورهای اصلی اصفهان ثبت می‌شود واین آماربیانگر لزوم توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه صبح یکشنبه در آئین بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر از کریدور شمال – جنوب کشور با بیان اینکه هر قطعه راهی که افتتاح می‌شود اگرچه به بار مسئولیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌افزاید اما از آن استقبال می‌کنیم، اظهار داشت: هر بزرگراهی که شکل می‌گیرد حذف تصادف‌های رخ‌به‌رخ را در پی خواهد داشت و ایمنی سفر مردم را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه توسعه راه‌ها مهم‌ترین اولویت بوده و تلاش کرده‌ایم در توسعه راه‌ها ایمنی خط قرمز قرار داده شود، ادامه داد: اصفهان یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است، این استان به دلیل اینکه در مرکز کشور قرار دارد محل تردد کریدورهای اصلی کشور که از تهران به بندرعباس و سایر کریدورها است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تردد شمارهای اصفهان روزانه بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تردد را در استان اصفهان ثبت می‌کنند، افزود: این آمار به جز ترددهایی است که در محورهای فرعی و روستایی اتفاق می‌افتد.

وی تأکید کرد: ضروری است توجه بیشتر به باند دوم کاشان - قم که حوادث زیادی در آن رخ می‌دهد صورت گیرد تا کمترین حوادث را شاهد باشیم و آزادراه وضعیت بهتری را داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !