مدیران پروازی را در میامی به‌کار نگیرید/ وجود نیروی بومی توانمند


مدیران پروازی را در میامی به‌کار نگیرید/ وجود نیروی بومی توانمند

میامی- امام جمعه میامی با انتقاد از عدم اسکان و حضور کامل مدیران در این شهرستان، گفت: مردم با مدیران پروازی که فقط طی ساعات اداری هستند و زندگی شان در شهرستان دیگری است، موافق نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عزیزی صبح یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر میامی به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه شهرستان میامی مدت‌ها است که ارتقا یافته اما هنوز مشکلات آن پابرجا است، تاکید کرد: کار اصلی که باید درباره مشکلات انجام دهیم، مسئله یابی و احصای نکات ضعف است.

وی با بیان اینکه برای توسعه در میامی باید به این سوال پاسخ دهیم که چه اقداماتی باعث پیشرفت شهرستان می‌شود، افزود: ما نیروی جوان در این شهرستان کم نداریم اما از آنها بهره‌گیری نمی‌شود.

امام جمعه میامی ضمن انتقاد شدید از عملکرد برخی دستگاه‌ها، گفت: با مدیر پروازی نمی‌توان شهرستان را اداره کرد.

عزیزی با بیان اینکه اگر مدیریت پروازی باشد تمام توان را هم به کار بگیریم، پیشرفت نخواهیم داشت، گفت: شورای شهر، فرمانداری و نهاد امامت جمعه با هم می‌بایست با پشتوانه مردم این مشکل را حل کنند.

عباس صائمی رئیس شورای اسلامی شهر میامی نیز در این دیدار با بیان اینکه میامی شهر کمتر توسعه یافته است و درآمد شهرداری فقط عوارض شهرداری است، گفت: ساخت و ساز در شهر میامی به کندی انجام می‌شود و شهرداری با اعتبارات و منابع‌ها پایدار است لذا در این شهر کارهای زیربنایی در میامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر میامی مدیران پروازی است که بسیار هزینه بر محسوب می‌شود، گفت: میامی یک شهر غنی و ثروتمند با معادن فراوان است اما قانون اختصاص دو درصد درآمدها در این شهر اجرا نمی‌شود در نتیجه بسیاری از کارها را نمی‌توان انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان